09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

بهترین مارک و برند یا نوع یخچال و فریزر ایرانی و ملاک های انتخاب یک یخچال خوب و مناسب که چه یخچالی خوبه بخریم

بهترین مارک یخچال ایرانی و ملاک های انتخاب یخچال ایرانی و خارجی

بهترین مارک و برند یا نوع یخچال و ملاک های انتخاب یک یخچال ایرانی خوب و مناسب که چه یخچالی خوبه و بخریم و قیمت یخچال سامسونگ و ال جی و الکترواستیل اسنوا و …را برای شما عزیزان شرح میدهیم تا بتوانید به راحتی یک یخچال خوب و مرغوب را انتخاب کنید.

بهترین مارک و برند یخچال ایرانی

ما به عنوان مجموعه تعمیراتی انواع یخچال و فریزر با سابقه ایی بالا ی تجربه ایی در تعمیرات انواع و اقسام یخچال و فریزر و ساید بای ساید در تمامی برند ها به دلیل اینکه در این مدت زمان تجربی از هر برند و هر نوع یخچال تعداد بسیار بالایی از یخچال ها را زیر و رو کرده ایم .

عیب ههای آنها را شناخته ایم ویژگی ها ی خوب و بد آنهارا پیدا کرده ایم و به طور کل با این یخچالها آشنایی کامل داریم و می دانیم که کدام یخچال بهتر است و کدام یخچال بد تر،کدام یخچال ضعیف است و کدام یخچال قوی،کدام یخچال زود خراب می شود و کدام یخچال دیرتر خراب می شود و هزاران ویژگی دیگر زمانی که نیاز به خرید یخچال پیدا می شود.

ادامه

دغدغه هایی چون چه یخچالی خوبه و چه برندی بهتره و کلاه سرم نره و….هزاران مورد دیگر به وجود می آید.که کاملا درست و بجا می باشد ولی ما مجموعه سامجی سرویس به عنوان مجموعه ایی از تعمیرکاران که هرکدام به نوبه خود بین ۷ تا ۱۵ سال سابقه کار در زمینه تعمیرات لوازم خانگی را داریم بر اساس تجربه این سالها در زمینه تعمیرات مطالبی را به شما عزیزان ارائه میدهیم.

که تماما بر اساس تجربه در کار کسب شده است. و طی این سالها تقریبا هر کدام از ما تعمیرکاران چندین بار با هر برند و در برخی برندها چند صد بار برخورد داشته ایم. و ملاک های ما از نظر خوب و بد بودن برند ها از لحاظ بیشترین خرابی و کمترین خرابی برند هاست.

نکته

نکته های مهم را حتما مطالعه کنید. تا با معیارهای انتخاب یک یخچال خوب آشنا شوید. برای خواندن نکات مهم بر روی ادامه مطلب ضربه بزنید. و بعد از مطالعه کلید برگشت را بزنید.

یک نکته بسیار مهم قبل از هر چیز که باید به آن توجه کنید این است که ما مطالبی را که ارائه میکنیم مربوط به یخچالهای تولید ۵ سال قبل به بالاست زیرا یخچال های تولید سالهای اخیر مخصوصا سالهای تحریم تقریبا از لحاظ کیفیتی به پایین ترین حد ممکن رسیده.در سالهای اخیر چون واردات نداشته ایم و فقط یخچالهای موجود تولید و مونتاژ…ادامه مطلب ….

مهمترین وسیله از میان سایر لوازم مربوط به خانه که همه مهم هستند. یخچال است چراکه هر وسیله ایی که خراب شود می شود. یه طوری با آن کنار آمد مثلا تلویزیون خراب گردد میشود. چند روزی سر کرد و با گوشی مشغول بود. اما یخچال خراب شود. کل زندگی مختل میشود چون یخچال محل نگه داری مواد غذایی می باشد.

دقت

این روزها که قیمت لوازم خانگی بسیار بالاست. و برای خرید یه یخچال باید پول یه واحد آپارتمان چند سال پیش را بپردازید. انتخاب یه یخچال خوب از میان یخچال های دیگر مهم ترین اصل و دغدغه شده است. چراکه همه به ناچار جهت خرید یک یخچال مجبورند پول زیادی بپردازند. پس حد اقل در ازای پرداخت این مبلغ بهتر است. حد اقل یک جنس مرغوب انتخاب شود. تا پول خود را به اصطلاحی توی جوی آب نریخته باشیم .

بهترین راه انتخاب یخچال این است که تجربه داشته باشید در مورد همه برندهای موجود که این کارعملا شدنی نیست چون شما که نمیتوانید همه برند ها رو بخرید و امتحان کنید که تجربه کافی به دست بیارید اصلا نه بودجه نه عمر یه آدم کفاف نمیده که شما هر چند سال یک بار یک برند را امتحان کنید.

نکته

تعمیرکار هم نیستید که بتوانید تشخیص دهید کدام برند ها بهتر از بقیه است تنها راه آن این است از تجربیات یک تعمیرکار استفاده کنید .من به عنوان تعمیرکار یخچال بر اساس تجربه به شما میگویم که مثل من که ملاکم در تشخیص خوب و بد یخچال و فریزر زیاد خراب شدن و کم خراب شدن آنها می باشد.

ما برند خاصی را نمی توانیم نام ببریم به دلایل مختلفی چون

1.مسایل قانونی

2.هر برند یخچال خوب دارد و یخچال ضعیف هم دارد

و….

نکته در بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی

ما به شما آموزش می دهیم که چگونه از میان یخچال های موجود چگونه یخچال مناسب را انتخاب کنید.

من به عنوان تعمیرکاری که تقریبا 16سال در زمینه تعمیرات یخچال و فریزر ایرانی و خارجی فعالیت داشته ام اگر قرار باشد از میان این همه برند برای خودم یکی را انتخاب کنم اول برا اساس تجربه این چند سال کارم نگاه میکنم ببینم کدام برند ها بیشترین خرابی را دارد.

و ما بیشترین تعمیراتمان را روی آن برند ها انجام داده ایم. سمت آنها نمی روم و آنها را از لیست انتخابم پاک میکنم و بالعکس نگاه میکنم. ببینم کدام برند کمترین میزان خرابی و مراجعه ما جهت تعمیراتش را دارد. و آنها را در اولویت قرار میدهم.

ولی شما که تعمیرکار نیستید که تشخیص دهید. و بدانید کدام برند را بخرید چون کمتر خراب شده است. یا کدام برند را نخرید چون بیشتر خراب می شود.

ما کنار شما هستیم

اما ما چون میدانیم هر برند خرابی مربوط به خودشرا دارد موارد قابل بررسی در یخچال ها را به شما آموزش میدهیم تا شما بتوانید تشخیص دهید برای این کار اعضای بسیار مهم که باید مورد بررسی قرار گیرد را به شما آموزش میدهیم

قسمت های مهم یخچال و فریزر عبارتند از

1. بدنه که شامل کابین اصلی یخچال و درب ها و لولای درب و اتصالات میشود.

2.موتور یا همان کمپرسور

3.اواپراتور

4.ترموستات

5.برد

6.کندانسور

ما هرکدام از اجزا را جداگانه برای شما شرح میدهیم و شما میتوانید برای دیدن عکس و یا ویدیو برای شناخت بیشتر به قسمت رنگی ادامه مطلب مراجعه کنید و بعد از مطالعه برگردید به همین صفحه

بدنه یخچال و متعلقات در بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی

بدنه و متعلقات آن شامل کابین اصلی یخچال می شود. که یک قسمت داخلی دارد که با باز کردن درب یخچال با آن روبرو میشویم. و قسمت خارجی بدنه که در حالت بسته بودن درب آن را نظاره می کنیم.

قسمت داخلیکه زمانی که درب را باز میکنیم آن را میبینیم. و محل نگهداری مواد غذایی میباشد خود از چند قسمت تشکیل شده است. که یکی از مهم ترین قسمت ها در انتخاب یخچال خوب می باشد. البته سایر موارد نیز بسیار مهم هستند اما قسمت بدنه و موتور یخچال از بقیه موارد اهمیت بیشتری دارند.

بدنه در بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی

بدنه داخلی شامل پوسته کابین که پلاستیکی می باشد و کشوها و طبقات یخچال می باشد که باید توجه داشته باشید یخچال ها زمانی که از نظر ظاهری یا همان بدنه ایی خراب می شوند و همچنین از نظر موتوری وقتی خراب می شوند غیر قابل استفاده میشوند و تعمیرات آنها هزینه های بسیار بالایی را شامل می شوند بقیه موارد در صورت خرابی هزینه نسبتا بالایی نخواهند داشت

زمانی که برای انتخاب یخچال می رویید ابتدا باید درب یخچال را باز کنید و تمامی قسمت های داخلی یخچال را بررسی کند چراکه مهم ترین قسمت انتخاب یخچال توجه به این مورد می باشد

ویژگی های بدنه مناسب

بدنه مناسب برای انتخاب بدنه ایست که جنس مواد به کار رفته در آن مرغوب باشد. اما شما چطور می توانید آن را تشخیص دهید؟

شما تنها راهتون برای تشخیص ن این است. که استحکام آن را با فشار دادن یا ضربه زدن تشخیص دهید. بدنه باید بسیار ضخیم و محکم باشد. در غیر این صورت با روشن کرد یخچال بعد از 40 تا 140 روز در اثر فریز شدن و گرم شدن زمان اتوماتیک خاموش و روشن شدن یخچال بدنه داخلی ترک برداشته و مس ترکد. و با نفوذ رطوبت به داخل بدنه باعث بو گرفتن یخچال و مواد غذایی و محل تجمع حشرات مثل سوسک ریز و … میشود.

در یخچال های بسیار زیادی که ما به تازگی برای تعمیر رفته ایم. حدود 90درصد مشکل ترکیدگی بدنه داشته اند. و حتی اخیرا یعنی این دو سه سال گذشته ما مواردی مشاهده کردیم. که بدنه داخلی در مدت کوتاهی حتی تا 40 روز تماما تبدیل به پودر شده بود. که از آنها ویدیو تهیه کردیم در در اینستاگرام به نمایش گذاشتیم. تا شما عزیزان بهتر یخچال مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید.

برای مشاهده ویدیو های مربوط به لینک زیر مراجعه کنید

در این ویدیو ها هم نمونه هایی از بدنه های ضعیف گذاشته ایم هم از بدنه های قوی ویدیو گذاشته ایم.

اینستاگرام

بعد از بررسی بدنه داخلی نوبت به درب ها میرسد که درب ها نیز شامل یک قسمت داخلی و یک قسمت خارجی و همچنین لولاهای نگه دارنده درب ها و جای لولاها می شود که مهمترین قسمت درب ها قسمت لولاها و جای لولاها یا همان سوراخ زیر و بالای درب ها که لولاها داخل آن قرار میگیرند می باشد.

و در ادامه بدنه خارجی درب مخصوصا اگر آب ریز داشته باشد بدنه خارجی که ورقه آهنی میباشد بسیار اهمیت خواهد داشت چراکه اگر جنس ورق آن مرغوب نباشد به زودی با چند بار آب گیری لز داخل زنگ میزند و پوسیده می شود.

لولا در بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی

لولاها اگر ضعیف باشند زمانی که درب یخچال را با بطری ها پر میکنید لولاها خم می شوند. و کم کم صدا می دهند و به مرور زمان باعث باز ماندن درب یخچال می شوند. که باعث حدر رفتن سرمای تولید شده توسط موتور یخچال و فن ها می شود. و به طبع آن موتور یخچال وفن ها مجبورند یکسره کار کنند. تا سرما تولید شود اما چون درب خوب بسته نمی شود. و سرما حدر میرود در اثر یکسره کار کردن موتور و فن ها می سوزند.

لولاها در بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی

بسیار دقت کنید به لولاها چرا که برخی از تولید کننده های لوازم خانگی برای کم کردن هزینه های تولید از مواد اولیه غیر مرغوب استفاده می کنند. مثلا از لولاهای آهنی بسیار نازک و یا از لولاهای از جنس پلاستیک استفاده میکنند. که ممکن است. در هنگام باز و بسته کردن درب یخچال بشکند. و روی دست پای خودتان یا بچه هایتان بیفتد.

بدنه بیرونی یخچال قسمت بعدیست که حایز اهمیت است. که باید هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد و باید حتما بدنه ایی محکم باشد. تا با کوچکترین ضربع فرو رفتگی پیدا نکند. هرچند این روزها انقدر ورقه های بیرونی یخچال ها را نازک میگیرند. که با کوچکترین ضربه پاره میشوند و شما باید حتما با زدن ضربه به بدنه بیرونی میزان استحکام بدنه بیرونی را ارزیابی کنید.

موتور یخچال

قسمت بعدی که مانند قسمت قبل بسیار مهم است موتور یا کمپرسور یخچال می باشد.

موتور های یخچالها در سال های نه چندان دور از سیم پیچ مس تولید میشد. اما با زیاد شدن تولیدات ارزان قیمت چینی شرکت ها رو به خرید این موتورهای ارزان قیمت کردند. که البته این موتور های ارزان قیمت چینی از نظر ظاهری کاملا شبیه همان موتور های قدیمیست. اما با این تفاوت که موتور های چینی به جای سیم پیچ مس از سیم پیچ آلومینیوم تولید و ساخته می شوند.

و تفاوت مس و آلومینیوم در میزان استقامت آنهاست. و سیم پیچهای آلومینیوم با کوچکترین نوسان برق و جریان کشیدن یا همان آمپر کشیدن میسوزند.

بعضی از موتور های چینی هم از سیم پیچ مس و آلومینیوم مشترکا ساخته می شود. که از نوع کاملا آۀومینیومی آن بسیار بهتر است.

ما چند نوع از موتور های ذکر شده را برای شما توضیح میدهیم. با تصویر ولی برای آشنایی بیشتر می توانید. به لینک زیر که مربوط به اینستا گرام ماست مراجعه کنید. و ویدیو های مربوط به توضیحات شناخت موتورهای ما را مشاهده کنید .

ویدیوهای مربوط به موتور در اینستاگرام

بهترین مارک یخچال ایرانی و ملاک های انتخاب یخچال ایرانی و خارجی
موتور یخچال و اجزای تشکیل دهنده آن * بهترین مارک یخچال ایرانی

مهمترین قسمت موتور یخچال سیم پیچ آن میباشد

که همانطور که در عکس مشاهده می کنید باید از جنس مس باشد. اما متاسفانه در سالهای اخیر تولیدات چین از جنس آلومینیوم شده است. و در داخل کشور ماهم تنها از موتور های چینی برای تولید استفاده می شود.

البته چینی با سیم پیچ مس هم وجود دارد که متاسفانه داخل کشور ما بسیار کم ودر تولیدات به ندرت استفاده میشود.

موتور های با سیم پیچمس موتورهای دانفوس و پاناسونیک و سامسونگ و ال جی می باشند که به دلایل تحریم الان موجود نیست در داخل کشور.

موتور دانفوس
بهترین مارک و برند یا نوع یخچال و فریزر ایرانی و ملاک های انتخاب یک یخچال خوب و مناسب که چه یخچالی خوبه بخریم

موتور های با سیم پیچ آلومینیوم و مس با نام سکاپ موجوده که از نوع آلومینیوم آن بهتر است.

موتور های سکاپ چون تقلید از برند دانفوس می باشد از نظر ظاهری کاملا شبیه دانفوس می باشد اما نام آن سکاپ نوشته می شود به جای دانفوس.

موتور سکاپ
بهترین مارک و برند یا نوع یخچال و فریزر ایرانی و ملاک های انتخاب یک یخچال خوب و مناسب که چه یخچالی خوبه بخریم
موتور سامسونگ
بهترین مارک و برند یا نوع یخچال و فریزر ایرانی و ملاک های انتخاب یک یخچال خوب و مناسب که چه یخچالی خوبه بخریم

موتور های آلومینیوم در بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی

موتورهای با سیم پیچ آلومینیوم هم با نام های متفرقه چون های تک hitech و ساب کول و…میباشند

موتور هایتک
بهترین مارک و برند یا نوع یخچال و فریزر ایرانی و ملاک های انتخاب یک یخچال خوب و مناسب که چه یخچالی خوبه بخریم

اگر یخچال که برای خرید در حال بررسی آن بودید بعد از تایید بدنه طبق توضیحات قبل که ارایه کردیم تایید کردید در مرحله موتور مشاهده کرددید که نام کمپرسور آن دانفوس یا سامسونگ یا پاناسونیک بود انتخاب کنید اگر با نام سکاپ بود باز می شود انتخاب کرد چرا که با نام دانفوس بسیار به ندرت یافت می شود.

آن هم تولیدات قبل بوده ولی موتور با نام سکاپ بسیار زیاد است که می شود انتخاب کرد چرا که سیم پیچ آن از آلومینیوم و مس می باشد و از آلومینیوم کامل بهتر است.

اما اگر مارک های متفرقه بود سیم پیچ آن از آلومینیوم است مانند هایتک و ساب کول

سایر اجزای تشکیل دهنده یخچال در بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی

بقیه اجزای تشکیل دهنده یخچال به اندازه دو قسمت قبلی اهمیت بسیار بالایی ندارند اما بی اهمیت نیستند.

و باید در نظر بگیرید که فروشنده اجازه نمی دهد که بدنه یخچال را باز کنید تا قطعات داخلی مانند فن یا اواپراتور و ترموستات یا برد را بررسی کنید به همین دلیل راهی نیست برای تست مقاومت آنها و شما مطمعن باشید که تماما چینی هستند و غیر از انتخاب اجبارانه راه دیگری ندارید.

ولی در کل ما توضیحاتی برای آشنایی بیشتر شما می دهیم امیدواریم مفید باشد.

ترموستات

ترموستات کار تنظیم دمای یخچال و فریزر را دارد و همچنین اتوماتیک رو شن وخاموش کردن یخچال.

فن

کا فن انتقال سرما در بین طبقات یخچال و فریزر میباشد که در برخی یخچال ها یک عدد در برخی دو و در برخی سه عدد به کار میرود.

برد فرمان در بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی

در یخچال های جدید به جای سیستم تایمر و ترموستاات از برد فرمان. که توسط یک میکروکنترلر برنامه نویسی شده است مدیریت می شود.

انتخاب یخچالی که از نظر کیفیتی در جایگاه خوبی باشد و ظاهر زیبا و شیکی داشته باشد و از سویی از نظر قیمتی بسیار مناسب باشد آرزوی خیلی از عروس و دامادهای جوانیست که قصد تهییه جهیزیه برای شروع زندگی خود را دارند.

البته تنها عروس و داماد ها نیستند که این دغدغه را دارند بلکه بسیار از خانواده ها هستند که مرتبا در حال پرس و جو درباره اینکه چه یخچالی ا ز بقیه یخچالها بهتر است‌ ؟

چه یخچال خوبه بخریم که نسبت به بقیه کم تر و دیر تر خراب میشود؟چه یخچالی از بقیه یخچالها شیک تر و قیمتش هم نیز مناسب تر است؟

و هزاران سوالات دیگر از این دست که شما با آن مواجه هستید.

اگر شما بخواهید یک یخچال خوب انتخاب کنید باید به این موارد توجه کنید؛

اول اینکه یخچالی که انتخاب میکنید با کیفیت باشد.

از نظر وزنی برای جابجایی و حمل و نقل مناسب باشد.

جنس بدنه و عایق های آن خوب باشد که زود دچار پوسیدگی نشود.

رنگ آن و شیک و زیبا بودن آن حائز اهمیت است.

میزان مصرف انرژی آن نیز اهمیت بالایی دارد.

از نظر خراب شدن و نیاز به تعمیر پیدا کردن نسبت به سایر یخچال ها مقاوم تر باشد و دیرتر از بقیه خراب شود.

همه اینها را اگر شما بخواهید در یک محصول بیابید و آن را تهیه کنید نیازمند تحقیق و پرس و جوی زیاد است.

ولی اینجا یک سوال اساسی پیش می آید،از چه کسی بپرسیم؟

چه کسی راست میگوید؟

هیچ ماست بندی هم که به ماست خود ترش نمی گوید.

همه فروشنده ها هم که تا از آنها میپرسی کلی آسمان ریسمان می آورند که یخچال آنها روی کره زمین تک و بی نظیر هست.اکثر خانه دارها هم که اگر یخچالشان جنس خوبی هم نباشد از روی چشم و هم چشمی برای اینکه کم نیاورند راستش را به شما نمیگویند.و ادعاهای دروغی و الکی راجع به یخچالشان اذعان می کنند.

بهترین راه برای شناخت یخچال و شنیدن ادعاهای درست راجع به برند های گوناگون. یخچال از عهده تعمیرکاران یخچال بر می آید.

یعنی شما بهترین روش این است که از تعمیرکار یخچال مشورت بگیرید.چرا؟

چون،این تعمیرکاران بخاطر انجام زیاد تعمیرات یخچال و تکرار مداوم این کار تقریبا با همه اغلام گوناگون لوازم خانگی برندهای متفاوت آشنا هستند.

با عیب های متفاوت آنها آشنا هستند در بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی

می دانند که در فلان برند فلان مدلش چه نوع عیبی بیشتر رخ میدهد.

فلان برند از آن یکی برند برتر است و دیرتر خراب می شود ولی فلان برند اصلا مرگ ندارد و بسیار عالیست.

من با عنوان تعمیرکاری که سالهاست در این زمینه یعنی تعمیرات لوازم سردکننده تجربیات چندین ساله ام را در متن زیر در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. تا به امید حق با انتخابی صحیح بهترین و مناسب ترین یخچال را خریداری نمایید.

من مقایسه هایی را که به شما عزیزان ارائه می دهم بر اساس تعداد دفعات انجام تعمیرات در هر برند می باشد.

یخچال های موجود در بازار را به دو دسته برند داخلی و برند خارجی تقسیم میکنم

برند های خارجی نیز به دو دسته وارداتی ها و منتاژی ها

تعمیرات یخچال و فریزر در تهران

بهترین مارک و برند یا نوع یخچال و فریزر و ملاک های انتخاب یک یخچال خوب و مناسب که چه یخچالی خوبه و بخریم و قیمت یخچال سامسونگ و ال جی و الکترواستیل اسنوا و …را برای شما عزیزان شرح میدهیم تا بتوانید به راحتی یک یخچال خوب و مرغوب را انتخاب کنید.

لینک های کمکی

*تهران* سامسونگ . ال جی . بوش . اسنوا . دوو . بلومبرگ . ویرپول . جنرال الکتریک . جنرال استیل . الکترواستیل. هیتاچی . ایندزیت . هایسنس و یخساران بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی . زیمنس . کنمور . یخساران . هیمالیا . پارس . امرسان . سینجر . بکو . دیپوینت . وستینگ هاوس . وستینگهاوس . کنوود و یخساران بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی . آدمیرال . پروفایل *تکنو* سامسونگ . ال جی . بوش . اسنوا . دوو . بلومبرگ . ویرپول . جنرال الکتریک . جنرال استیل . الکترواستیل. هیتاچی و یخساران بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی .

لینک های کمکی

ایندزیت . هایسنس . زیمنس و یخساران بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی . کنمور . یخساران . هیمالیا . پارس . امرسان . سینجر . بکو . دیپوینت . وستینگ هاوس . وستینگهاوس . کنوود . آدمیرال . پروفایل , وستینگهاوس *ام پی* سامسونگ ، ال جی ، بوش ، بلومبرگ ، ویرپول ، جنرال الکتریک ، جنرال استیل ، الکترواستیل ، هیتاچی ، ایندزیت ، زیمنس ، هایسنس اسنوا ، دوو ، کنمور و یخساران بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی . هیمالیا ، پارس و یخساران بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی . امرسان ، سینجر ، دوو و یخساران بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی . بکو ، دیپوینت ، وستینگ هاوس ، کنوود ، آدمیرال ، پروفایل ،

بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی

*تهران* سامسونگ . ال جی . بوش . اسنوا . دوو . بلومبرگ . ویرپول . جنرال الکتریک . جنرال استیل . الکترواستیل. هیتاچی . ایندزیت . هایسنس و یخساران بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی . زیمنس . کنمور . یخساران . هیمالیا . پارس . امرسان . سینجر . بکو . دیپوینت . وستینگ هاوس . وستینگهاوس . کنوود و یخساران بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی . آدمیرال . پروفایل *تکنو* سامسونگ . ال جی . بوش . اسنوا . دوو . بلومبرگ . ویرپول . جنرال الکتریک . جنرال استیل . الکترواستیل. هیتاچی و یخساران بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی .

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

۴ پاسخ

  1. من بیست روزه یخچال دو قلو دیپوینت مدل تمام اتومات di5 خریدم و به شدت صدا داره اینگار در هنگام خاموش شدن موتور یه نفر مشتشو میکو به به درب واحدتون شبها موتور برق تو خونتون روشنه از بس صدا میده گارانتی و پشتیبانی به شدت ضعیف و نزدیک صفر موتور چینی نه کره خود نمایندگی تصدیق کرد که موتور چینی .کیفیت دستگیره ها پلاستیکی نه فلزی و بسیار ضعیف نخرید نخرید که مثل من افسوس نخورید .اینارو نوشتم که سر کس دیگه ای مثل من کلاه نره

    1. بله متأسفانه یخچالهای موجود نود درصد به این حال دچارند مگر برند های معتبری مثل بلومبرگ و ویرپول و … که البته این برند ها هم بسیار گرونه

    2. ممنون که اطلاع رسانی کردین .
      هموطنای عزیز شما هم اگه از برندی اطلاعات مفید دارید چه مثبت چه فنی لطفا کامنت کنید تا مردم سطح آگاهیشون بالا بره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *