09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

عیب یابی یخچال جنرال ایدو رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو

عیب یابی جنرال ایدو رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو

عیب یابی یخچال جنرال ایدو رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو یا موارد دیگری از این قبیل مانند ارور یخچال جنرال ایدو دلایل ارور و بوق زدن یخچال جنرال ایدو چیست را میتوانید با سامجی سرویس بیابید و برطرف کنید.

عیب یابی یخچال جنرال ایدو رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو


مطمئن شوید که یخچال . شما به درستی قرار گرفته است . و خیلی نزدیک به دیوار نیست. دریچه های هوا باید فضای مناسبی برای جریان هوا داشته باشند.

واشر فرسوده
مطمئن شوید که درب یخچال . شما به درستی باز و بسته می شود . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو . اگر متوجه شدید که به سختی بسته می شود یا باید آن را باز کنید . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو. ممکن است نیاز به تعویض درزگیر درب یخچال داشته باشد . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو.

گیج کنترل دما
با قرار دادن دماسنج در داخل دستگاه . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو. دوبار بررسی کنید که دمای داخلی یخچال شما صحیح باشد . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو. ممکن است گیج شکسته باشد . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو. و دمای یخچال شما را به درستی نخواند و خنک نکند . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو.

دریچه های مسدود شده
گردش هوای یخچال شما به دریچه . هایی برای حفظ دمای خنک . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو.و یکنواخت در سرتاسر متکی است. وقتی یخچال را با مواد غذایی .باقیمانده‌ها و سایر مواد فاسد شدنی پر می‌کنیم . تهویه داخلی ممکن است . تا حدی یا به طور کامل مسدود شود . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو.

کویل های کندانسور که کثیف هستند


اگر به نظر می رسد همه چیز به . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو.جز خنک نشدن یخچال کار می کند . با کویل های کندانسور مشکل دارید. اگر کویل های کندانسور سیستم تبرید شما نجس باشند، عملکرد یخچال شما آسیب می بیند، زیرا برای دفع گرما از داخل دستگاه باید بیش از حد معمول کار کنند.دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو.

موتور فن کندانسور
اگر یخچال شما هنوز خنک نمی شود . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو.ممکن است مشکل از موتور فن کندانسور باشد. موتور فن هوا را برای خنک کردن کویل های کندانسور می کشد . و فن شکسته احتمال گرم شدن . بیش از حد لوازم آشپزخانه . و سرد نشدن آن را افزایش می دهد.دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو.

فن اواپراتور


بسته به نوع یخچال شما . ممکن است یک یا چند فن اواپراتور نصب شود . هوای سرد کویل های اواپراتور توسط این فن ها در سراسر محفظه فریزر پخش می شود.دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو. تایمر یخ زدایی و بخاری ها را بررسی کنید .

مرحله اول عیب‌یابی یخچال: اگر لامپ یخچال کار می‌کند . و می‌توانید صدای کارکرد یخچال را بشنوید . اما به سختی کار نمی‌کند . مطمئن شوید که هیچ چیزی راه عبور بین فریزر و محفظه‌های یخچال را مسدود نمی‌کند . به عنوان مثال، اگر یک قرص نان در جلوی گذرگاه . جریان هوا را محدود کند، یخچال سرد نمی شود . از این رو، یخچال در تلاش . برای رسیدن به دمای تنظیم شده . به کار خود ادامه می دهد. تایمر یخ زدایی و بخاری ها را بررسی کنید .

اگر یخچال شما بدون توقف کار می کند، مبرد آن ممکن است کم باشد. یخچال با مبرد کم نمی تواند به دمای پایین تنظیم صفحه کنترل سرد برسد. برای آزمایش و/یا افزایش سطح مبرد به یک تعمیرکار یخچال نیاز دارید.

لوگوی

به احتمال زیاد، یک قطعه معیوب در سیستم یخ زدایی خودکار باعث می شود یخچال بدون توقف کار کند. جزء معیوب می تواند یک بخاری یخ زدایی، یک تایمر یخ زدایی یا یک پایان دهنده یخ زدایی باشد. بخاری های یخ زدایی، تایمرها و پایانه ها را در آمازون مرور کنید . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو . تایمر یخ زدایی و بخاری ها را بررسی کنید .

قبل از اینکه با تعمیرکار تماس بگیرید . موارد زیر را انجام دهید . (همچنین نگاه کنید به یخچال خیلی سرد است یا به اندازه کافی سرد نیست، در زیر. تایمر یخ زدایی و بخاری ها را بررسی کنید .

عیب یابی یخچال جنرال ایدو رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو


یک تعمیرکار یخچال یا فریزر . در نزدیکی خود پیدا کنید . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو.
اکنون پیشنهادات رایگان دریافت کنید . تایمر یخ زدایی و بخاری ها را بررسی کنید .
تعمیر گام به گام برای . یخچالی که بیش از حد کار می کند . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو.
1 تعیین کنید که آیا قسمت . یخچال در حال خنک شدن است یا خیر . اگر یخ زدگی در بالای یخچال بدون یخ زدگی مشاهده کردید . حتی زمانی که کنترل سرما پایین است . به این معنی است که یخچال احتمالاً شارژ کامل مبرد دارد . اما ترموستات معیوب است . یا کالیبره نشده است. تایمر یخ زدایی و بخاری ها را بررسی کنید .

2 سعی کنید کنترل سرد را هم بالا و هم پایین بچرخانید . اگر کمپرسور را خاموش نکند . ممکن است کنترل سرما خراب شود . با تعمیرکار یخچال تماس بگیرید . همچنین بررسی کنید . تایمر یخ زدایی و بخاری ها را بررسی کنید . تا مطمئن شوید که درست کار می کنند . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو . تایمر یخ زدایی و بخاری ها را بررسی کنید .

دست مرد در حال چرخاندن صفحه کنترل سرد و تنظیم بالا.


کنترل سرمای یخچال را امتحان کنید . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو.
. دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو. 3 به کویل های کندانسور که در پایین یخچال (پشت صفحه ضربه) یا در برخی موارد در پشت یخچال قرار دارند . نگاه کنید . این کویل ها گرما را از داخل یخچال با کمک فن به داخل اتاق پخش می کنند . اگر کویل ها کثیف باشند . یخچال به طور موثر کار نمی کند . همانطور که در فیلم بالا نشان داده شده است . سیم پیچ ها را به طور منظم تمیز کنید . تایمر یخ زدایی و بخاری ها را بررسی کنید .

4 مطمئن شوید که لوله تخلیه وصل نیست . لوله تخلیه زیر کویل های اواپراتور قرار دارد . که به یک تشت زیر آن می رود . زمانی که یخچال در حال یخ زدایی است . باید آب داخل تابه چکه کند . دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو. تایمر یخ زدایی و بخاری ها را بررسی کنید .

5 برای به تعویق انداختن تعمیر یخچال برای چند روز . ممکن است بتوانید آن را به صورت دستی با سشوار یخ زدایی کنید . اگر بتوانید به کویل های خنک کننده . در قسمت فریزر دسترسی داشته باشید . رطوبت بیش از حد در کویل ها می تواند . به یک توده یخ زده تبدیل شود . و کارایی را کاهش دهد. تایمر یخ زدایی و بخاری ها را بررسی کنید .

احتیاط: هنگام استفاده از سشوار در نزدیکی منبع آب بسیار مراقب باشید زیرا خطر برق گرفتگی جدی وجود دارد

برای برقراری ارتباط با تکنسین های نمایندگی جنرال ایدو در تهران می توانید از لینک استفاده کنید.

. دلایل خراب شدن یخچال جنرال ایدو. تایمر یخ زدایی و بخاری ها را بررسی کنید .

تعمیرات جنرال ایدو در کرج

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *