09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

عیب یابی یخچال جی پلاس رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس

عیب یابی جی پلاس رفع عیب یابی دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس

عیب یابی یخچال جی پلاس رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس و کد خطاهای آن را می توانید با مطالع مطلب زیر یا برقراری ارتباط با تکنسین ها ما برطرف کنید

عیب یابی یخچال جی پلاس رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس

اِیزرهای بدون این ویژگی، کاهش تنظیم دما به سردترین حالت، همین اثر را خواهد داشت.
یخ زدایی فریزر: واحدهای فریزر اولیه کریستال های یخ را در اطراف واحدهای انجماد جمع می کردند. این در نتیجه رطوبت وارد شده به واحدها هنگام باز شدن. دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.

درهای فریزر با متراکم شدن. قسمت های سرد و سپس یخ زدن بود.

این تجمع یخبندان نیازمند ذوب دوره ای (“یخ زدایی”) واحدها برای حفظ کارایی آنها بود. واحدهای یخ زدایی دستی (که به آن چرخه ای می گویند) هنوز در دسترس هستند.دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.

پیشرفت در یخ زدایی خودکار که وظیفه ذوب را حذف می کند. در دهه 1950 معرفی شد، اما به دلیل عملکرد انرژی و هزینه، جهانی نیست. این واحدها از یک شمارنده استفاده می کردند.دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس. محفظه فریزر (Freezer Chest) را یخ زدایی می کرد.دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.

واحدها فقط یک تایمر کوچک بودند. دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس. که دیواره های فریزر را برای مدت کوتاهی گرم می کرد تا تمام آثار یخ زدگی/یخ زدگی از بین برود.دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.

همچنین، واحدهای اولیه دارای محفظه های فریزر بودند که در داخل یخچال بزرگتر قرار داشتند. دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.

و با باز کردن درب یخچال و سپس درب داخلی فریزر کوچکتر به آن دسترسی پیدا می کردند. واحدهای دارای یک محفظه فریزر کاملا مجزا در اوایل دهه 1960 معرفی شدند. و در اواسط آن دهه به استاندارد صنعتی تبدیل شدند.دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.

عیب یابی یخچال جی پلاس رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس


این محفظه‌های فریزر قدیمی‌تر، بدنه خنک‌کننده اصلی یخچال بودند. و فقط دمایی در حدود -6 درجه سانتیگراد (21 درجه فارنهایت) داشتند. که برای نگهداری مواد غذایی به مدت یک هفته مناسب است.عیب یابی یخچال جی پلاس رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس

بخاری کره: در اوایل دهه 1950، حق اختراع نرم کننده کره توسط مخترع Nave Alfred E ثبت و منتشر شد. این ویژگی قرار بود “یک ظرف جدید. دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس. یا موارد مشابه را فراهم کند. که به سرعت و به راحتی قابل حذف است. از کابینت یخچال به منظور تمیز کردن.

“[24] به دلیل علاقه زیاد به این اختراع، شرکت هایی در انگلستان.نیوزلند و استرالیا شروع به استفاده از این ویژگی در تولید انبوه یخچال کردند. و به زودی به نمادی از اختراع تبدیل شد. فرهنگ محلی. با این حال.مدت کوتاهی پس از آن از تولید حذف شد.

زیرا طبق گفته شرکت‌ها این تنها راه برای. آنها برای رعایت مقررات جدید اکولوژی بود.

و آن‌ها دریافتند که یک دستگاه تولید گرما در داخل یخچال ناکارآمد است. پیشرفت‌های بعدی شامل واحدهای یخ خودکار و واحدهای انجماد خود محفظه‌ای بود.

انواع یخچال خانگی


یخچال و فریزرهای خانگی برای نگهداری. مواد غذایی در اندازه های مختلفی ساخته می شوند. در میان کوچکترین آنها یک یخچال 4 لیتری Peltier است. دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.

که می تواند 6 قوطی آبجو را در خود جای دهد. یک یخچال بزرگ خانگی به اندازه یک فرد قد دارد. و ممکن است حدود 1 متر عرض و ظرفیت 600 لیتر داشته باشد. برخی از مدل ها برای خانواده های کوچک در زیر سطوح کار آشپزخانه قرار می گیرند

که معمولاً حدود 86 سانتی متر ارتفاع دارند. یخچال‌ها را می‌توان با فریزرهایی که در بالا. پایین یا کنار هم با یخچال یا فریزر روی هم چیده شده‌اند، ترکیب کرد. یخچال بدون محفظه نگهداری مواد غذایی منجمد ممکن است. بخش کوچکی داشته باشد تا تکه های یخ درست کند. فریزرها ممکن است کشوهایی برای نگهداری مواد غذایی داشته باشند.یا ممکن است هیچ تقسیم بندی نداشته باشند (فریزر صندوقی).

یخچال ها و فریزرها ممکن است. دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.

سه دسته مجزا از یخچال ها متداول هستند:

یخچال های کمپرسور


یخچال های کمپرسور بسیار رایج ترین نوع هستند. آنها صدای قابل توجهی ایجاد می کنند.اما کارآمدترین هستند و بیشترین اثر خنک کننده را می دهند. یخچال های کمپرسور قابل حمل برای وسایل نقلیه تفریحی (RV) و استفاده در کمپینگ گران هستند. اما موثر و قابل اعتماد هستند.دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.

واحدهای تبرید برای کاربردهای تجاری و صنعتی را می توان در اندازه ها.شکل ها و سبک های مختلف متناسب با نیاز مشتری ساخت. یخچال های تجاری و صنعتی ممکن است. کمپرسورهای خود را دور از کابینت قرار دهند (شبیه به سیستم های تهویه مطبوع سیستم اسپلیت) تا مزاحم صدا را کاهش دهند. و بار تهویه مطبوع را در هوای گرم کاهش دهند.دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.


یخچال جذبی

یخچال‌های جذبی ممکن است. در کاروان‌ها و تریلرها و خانه‌هایی که برق ندارند.مانند مزارع یا کابین‌های روستایی که سابقه طولانی دارند، استفاده شوند. آنها ممکن است با هر منبع گرمایی تغذیه شوند: گاز (طبیعی یا پروپان) یا نفت سفید معمولی. مدل‌هایی که برای کمپینگ. و استفاده از RV ساخته شده‌اند. اغلب این امکان را دارند که (به طور ناکارآمد) با باتری 12 ولت کار کنند. دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.


یخچال پلتیر


با برق ومعمولا 12 ولت DC تغذیه می شوندواما خنک کننده های شراب برقی را در دسترس هستند. یخچال های Peltier ارزان هستند اما ناکارآمد هستند. و با افزایش اثر خنک کنندگی به تدریج ناکارآمدتر می شوند. بسیاری از این ناکارآمدی ممکن است. مربوط به اختلاف دما در فاصله کوتاه بین دو طرف “گرم” و “سرد” سلول پلتیه باشد. یخچال های پلتیر معمولا از سینک های حرارتی و فن ها برای کاهش این دیفرانسیل استفاده می کنند.دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.

تنها صدای تولید شده از فن می آید. معکوس کردن قطبیت ولتاژ اعمال شده را به سلول های پلتیه منجر به گرمایش به جای خنک کننده می شود. دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.
سایر مکانیسم های خنک کننده تخصصی ممکن است. برای خنک کردن استفاده شود، اما استفاده نشده است.

برای برقراری ارتباط با تکنسین های نمایندگی جی پلاس در تهران ضربه بزنید

.دلایل خراب شدن یخچال جی پلاس.

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *