09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

عیب یابی یخچال سایوان رفع عیب و دلایل ارور دادن و خراب شدن یخچال سایوان

عیب یابی یخچال سایوان رفع عیب و دلایل ارور دادن و خراب شدن یخچال سایوان

دلایل خراب شدن و ارور دادن و عیب یابی و رفع عیب یخچال و فریزر سایوان را می توان در مواردی ذکر و بررسی کرد که عبارتند از:

  • خرابی موتور یخچال و فریزر سایوان
  • خرابی فن ها یخچال و فریزر سایوان
  • خرابی برد فرمان یخچال و فریزر سایوان
  • خرابی سنسور یخچال و فریزر سایوان
  • خرابی المنت یخچال و فریزر سایوان
  • خرابی فیوز های حرارتی یخچال و فریزر سایوان
  • خرابی اتوماتیک یخچال و فریزر سایوان
  • خرابی تایمر یخچال و فریزر سایوان
  • خرابی لوله کشی یخچال و فریزر سایوان
  • کم بودن شارژ گاز یخچال و فریزر سایوان

عیب یابی و رفع عیب یخچال سایوان دلایل ارور دادن و خراب شدن یخچال سایوان

یخچال هایی که عملکرد نوفراست دارند چطور؟ اگر یخ نباشد چرا یخ بزنیم؟ این سوال بلاغی فقط تا حدی درست است. کارشناسان توصیه می کنند که از این روش غفلت نکنید. یخ زدایی یخچال مدرن ضروری است، فقط این کار بسیار کمتر انجام می شود، تقریباً هر شش ماه یک بار.رفع عیب یخچال سایوان.

آماده سازی یخچال برای انجماد
چگونه متوجه می شوید که زمان یخ زدن یخچال فرا رسیده است؟ به دلیل یخ زدگی منتظر بسته شدن درب نباشید. یخ زدگی با ضخامت حدود 1.5-2 سانتی متر در حال حاضر به طور قابل توجهی عملکرد فریزر را مختل می کند و بار قابل توجهی برای موتور ایجاد می کند.رفع عیب یخچال سایوان.

برای مطابقت با ترتیب صحیح ذوب، لازم است:

کنترل دما را روی صفر قرار دهید.
منبع تغذیه را خاموش کنید.
در را باز کنید و یخچال را از مواد غذایی خالی کنید.رفع عیب یخچال سایوان.
یک ظرف عمیق داخل آن قرار دهید تا آب جمع شود (می توانید آن را با یک پارچه جاذب خوب جایگزین کنید و مرتباً آن را فشار دهید).رفع عیب یخچال سایوان.
در رو نبند.

فرآیند ذوب
پس از اتمام تمام مراحل آماده سازی، یخ به آرامی شروع به ذوب شدن می کند. در این مرحله می توانید یکی از دو روش خنک سازی بیشتر را انتخاب کنید:

در یخچال بگذارید و بگذارید به طور طبیعی آب شود. این می تواند زمان زیادی طول بکشد، به خصوص اگر ورقه یخ بزرگ باشد.رفع عیب یخچال سایوان.
سعی کنید روند را تسریع کنید.رفع عیب یخچال سایوان.
چگونه سرعت خنک شدن یخچال را افزایش دهیمرفع عیب یخچال سایوان.
اگر تصمیم به عمل به روش دوم گرفته شده است، پس باید تکه‌هایی از پارچه‌ها و ظروف را جمع‌آوری کنید تا به دفعات و به سرعت تعداد زیادی آب را تمیز کنید. در اینجا چند روش برای یخ زدایی سریع یخچال وجود دارد.رفع عیب یخچال سایوان.

فن رفع عیب یخچال سایوان


فن اگزوز را به سمت یخچال باز هدایت کنید. جریان هوا آب شدن یخ را تسریع می کند، فقط باید به موقع پارچه ها را عوض کنید تا سیل در آشپزخانه نباشد.رفع عیب یخچال سایوان.

آب گرم
آب جوش را داخل قابلمه بریزید و در فریزر قرار دهید. قرار دادن یک ظرف در هر قفسه (در صورت وجود چندین ظرف) حتی موثرتر خواهد بود. برای تقویت اثر آب جوش، می توانید در را ببندید. آب باید چندین بار تعویض شود، زیرا به سرعت یخ می زند و سرعت ذوب را کاهش می دهد.رفع عیب یخچال سایوان.

پنکه
این لوازم خانگی همیشه برای خانم ها در دسترس است. می توانید از آن برای سرعت بخشیدن به آب شدن یخ استفاده کنید. فقط جریان هوای گرم را از دیواره های فریزر دور کنید و مراقب باشید رطوبت اضافی را به موقع از بین ببرید.رفع عیب یخچال سایوان.

کاردک پلاستیکی یا چوبی
به صورت دوره ای تکه های یخ ذوب شده را از دیواره ها جدا کرده و از فریزر خارج کنید.رفع عیب یخچال سایوان.

توجه: برای این منظور از بیل های فلزی یا سایر اجسام تیز استفاده نکنید. آنها می توانند به راحتی به پوشش دیوار آسیب برسانند که باعث خرابی یخچال می شود.رفع عیب یخچال سایوان.

تکمیل فرآیند ذوب

هنگامی که لایه یخ زدگی به طور کامل برداشته شد، موارد زیر را دنبال کنید:

تمام سطوح، قفسه ها، کشوها، سینی ها را با استفاده از جوش شیرین یا محصولات خاص به طور کامل بشویید تا: این به حفظ طراوت بیشتر آن پس از انجماد کمک می کند.رفع عیب یخچال سایوان.
دیوارها را خوب خشک کنید. می توانید چندین بار آنها را با یک پارچه پاک کنید یا دوباره سشوار را بردارید و هوا را در کل حجم محفظه بکشید.رفع عیب یخچال سایوان.رفع عیب یخچال سایوان.
وجود آب روی زمین را بررسی کنید. باید به مکان هایی که سیم ها عبور می کنند توجه ویژه ای شود. برای جلوگیری از اتصال کوتاه، مطمئن شوید که رطوبت روی آنها یا زیر آنها وجود ندارد.رفع عیب یخچال سایوان.
در را ببندید، سیم یخچال را به پریز وصل کنید، ترموستات را روی علامت دمای دلخواه تنظیم کنید.رفع عیب یخچال سایوان.
زمانی که دما از دمای اتاق پایین تر است، غذا را بارگذاری کنید.رفع عیب یخچال سایوان.

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *