09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

عیب یابی یخچال سیلوان رفع عیب و دلایل ارور دادن و خراب شدن یخچال سیلوان

عیب یابی یخچال سیلوان رفع عیب و دلایل ارور دادن و خراب شدن یخچال سیلوان

دلایل خراب شدن و ارور دادن و عیب یابی و رفع عیب یخچال و فریزر سیلوان را می توان در مواردی ذکر و بررسی کرد که عبارتند از:

  • خرابی موتور یخچال و فریزر سیلوان
  • خرابی فن ها یخچال و فریزر سیلوان
  • خرابی برد فرمان یخچال و فریزر سیلوان
  • خرابی سنسور یخچال و فریزر سیلوان
  • خرابی المنت یخچال و فریزر سیلوان
  • خرابی فیوز های حرارتی یخچال و فریزر سیلوان
  • خرابی اتوماتیک یخچال و فریزر سیلوان
  • خرابی تایمر یخچال و فریزر سیلوان
  • خرابی لوله کشی یخچال و فریزر سیلوان
  • کم بودن شارژ گاز یخچال و فریزر سیلوان

عیب یابی و رفع عیب یخچال سیلوان دلایل ارور دادن و خراب شدن یخچال سیلوان

به عنوان یک قاعده، مشکلات زمانی شروع می شود که یخچال قدیمی است. یخ قدیمی با سرعت زیادی یخ می زند. همه مدل های قدیمی را به یاد دارند که درب فریزر کیسه پلاستیکی پشت آن ها پنهان شده بود. اغلب یخ تمام شکاف ها را مسدود می کند و به بیرون می خزد. بیایید در مورد نحوه یخ زدایی سریع یخچال و نحوه جلوگیری از آن بحث کنیم. شروع کنیم.رفع عیب یخچال سیلوان.

خنک کننده فریزر
مشکل نحوه یخ زدایی سریع یخچال برای صاحبان تجهیزات قدیمی شوروی ایجاد می شود. برای هدفی که در معاصران توضیح داده شده چند دقیقه طول می کشد.رفع عیب یخچال سیلوان.

بیایید با ساده ترین مورد شروع کنیم، زمانی که امکان باز کردن در وجود داشت. داخل دیوار پوشیده از یخ است. با در نظر گرفتن مجموعه خاصی از عملیات، اجازه دهید بحث الگوریتم کلی را شروع کنیم. در اکثر مدل های قدیمی، محفظه از فولاد نازک ساخته شده است. بر خلاف مدل های جدید فلز گرما را نسبتاً خوب هدایت می کند. به دلایل واضح، دیواره های فریزر باید گرم شوند. سپس فرآیند ذوب از محل اتصال یخ آغاز می شود و می توان یخ های اضافی را قطع کرد.رفع عیب یخچال سیلوان.

استفاده از بخاری طبی برای آب کردن یخچال

برای یخ زدایی یخچال نباید از پدهای گرمایش الکتریکی استفاده کرد. همه از عایق الکتریکی کافی برای مقاومت در برابر چنین آزمایشی برخوردار نیستند.رفع عیب یخچال سیلوان.

استفاده از منابع هوای گرم برای یخ زدایی یخچال
اغلب یخچال با طراحی جداگانه جدا می شود، استفاده از سشوار مجاز است. با دقت استفاده کنید. مواردی وجود دارد که بخاری فن دار پنجره پلاستیکی فریم را ذوب می کند … قسمت داخلی یخچال از سهم شیر مواد ذکر شده ساخته شده است. جریان خیلی داغ نیست. مناسب برای عملکرد نازل های متمرکز کننده. بین دیواره های فریزر و یخچال قرار دهید. به زودی هوای گرم باعث ذوب شدن پایه یخچال می شود.رفع عیب یخچال سیلوان.

با کفگیر به پخش کردن ادامه دهید.

مهم است که پلاستیک در این فرآیند ذوب نشود. دمای جریان به حداقل می رسد. به یاد داشته باشید که آب شدن از 1 درجه بالای صفر شروع می شود. باد گرم به سرعت اثر مورد نظر را ایجاد می کند. نکته اصلی این است که دیواره های یخچال را گرم کنید. در مورد یخ، هدایت حرارتی آن کم است، هیچ دلیلی برای ترس از اینکه این فرآیند طولانی خواهد شد.وجود ندارد.رفع عیب یخچال سیلوان.

بیایید چند کلمه در مورد امنیت بگوییم. اجازه ندهید آب وارد دستگاه الکتریکی شود. تجهیزات را بدون مراقبت رها نکنید. یک محفظه یخچال مدرن شامل تخته های ویژه برای تخلیه آب، در صورت عدم وجود کانال جداگانه، سیستم قطره ای یا نوفراست است. لازم است یک حوله روی زمین قرار دهید، عرض درب را ببندید، یک ورقه پخت روی آن قرار دهید. همانطور که برنامه ریزی شده بود، در هنگام انجماد، آب از یخچال به اینجا جریان می یابد.رفع عیب یخچال سیلوان.

اگر هوا گرم است، افراد باتجربه توصیه می کنند از یک فن برای هدایت جریان هوای اتاق به سمت یخچال استفاده کنید. شما حتی نیازی به گرم کردن آن ندارید. یخ شروع به ذوب شدن می کند و تا جایی که امکان دارد جریان پیدا می کند. ما باید مشکل تمیز کردن آب اضافی را حل کنیم … به لطف رسانایی حرارتی خوب فولاد، یخ به تدریج از دیوارها خارج می شود. باید به موقع آن را پاک کنید.رفع عیب یخچال سیلوان.

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *