09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

نمایندگی تعمیر یخچال گلدستار در تهران و بروجرد ، خمینی شهر ، نجف آباد ، آبادان ، آمل ، گلستان ، سبزوار ، پاکدشت و سایر شهرستانهای کشور با کادری مجرب و متعهد و متخصص در زمینه محصولات گلدستار

تعمیر یخچال گلدستار در تهران و شهرستانها

تعمیر یخچال گلدستار در تهران و بروجرد ، خمینی شهر ، نجف آباد ، آبادان ، آمل ، گلستان ، سبزوار ، پاکدشت و سایر شهرستانهای کشور با کادری مجرب و متعهد و متخصص در زمینه محصولات گلدستار

تعمیر یخچال گلدستار در تهران

در بازار آزاد و بین فروشنده های موجود در بازار قطعاتی یدکی لوازم خانگی که دارند. هم از نوع اصلی و فابریک می باشد و هم از نوع تقلبی و فیک که نوع اصلی بسیار گران است چرا؟

تعمیر یخچال گلدستار در بروجرد

چون آنها نیز از چندین دست بالاتر دریافت میکنند. و هر دست هم باید سود مورد نظر خود را بخورند. به همین دلیل تا به دست مشتری برسد. باید هفت خان رستم را از نظر قیمتی بگذراند.

تعمیر یخچال گلدستار در خمینی شهر

و با چندین برابر قیمت اصلی قطعه به دست مشتری برسد.و سرویسکاران آزاد نیز برای اینکه سود بیشتری بخورند و مقدار پول بیشتری برایشان بماند مجبورند از این قطعات تقلبی استفاده کنند.

تعمیر یخچال گلدستار در نجف آباد

و مشتری هم که سر در نمی آورد و تعمیرکار هر مبلغی را که بگوید تقدیم میکند.و اینطوری میشود که هم پول زیادی پرداخت کرده اند و هم بعد از مدتی با گذشت زمانی کوتاه دوباره قطعه تعویضی خراب می گردد .

تعمیر یخچال گلدستار در آبادان

و باز هم روز از نو روزی از نو و مشتری باید دوباره از اول همه این مراحل را بگذرند و همان هزینه ها را شاید چند برابر بپردازد.نمایندگی ما چون مستقیم قطعات را از شرکت تولید کننده دریافت میکند .

تعمیر یخچال گلدستار در سبزوار

هم قطعات اصلی و فابریک با کیفیت را تهیه میکند و هم این قطعات اصلی را به قیمت قطعات فیک موجود در بازار به مشتری ازائه میدهد.

تعمیر یخچال گلدستار در پاکدشت

پس این موضوع را به خاطر بسپارید که ارتباط با نمایندگی این فواید را دارد که مستقیما با خود شرکت در ارتباط باشید.

تعمیر یخچال گلدستار در آمل

با تعمیرات یخچال گلدستار در تهران و شهرستانها که در ارتباط باشید تعمیرات یخچال گلدستار شما را تکنسین های خود شرکت انجام میدهند.

تعمیر یخچال گلدستار در گلستان

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *