09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

تعمیرات مجیک در تهران *نمایندگی تعمیرات مجیک در تهران*

نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید بای سایدو ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی لباسشویی مجیک در منزل و محل کار شما عزیزان در تهران با به کار گیری برترین متخصصان دوره دیده و با تجربه و همچنین استفاده از قطعات اصلی طبق نرخ اتحادیه و حتی پایین تر از نرخ های مصوب اتحادیه در خدمت شما عزیزان میباشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید بای سایدو ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی لباسشویی مجیک  در منزل و محل کار شما عزیزان در تهران

آموزش تعمیرات یخچال توسط خود مشتری بدون نیاز به تعمیرکار مجیک

یخچال ها از قطعات زیادی تشکیل شده اند . که هر کدام از آنها وظیفه ایی دارند که اگر انجام نگیرد و یا در روند ان اختلال ایجاد گردد سرمایش یخچال از بین خواهد رفت. از جمله قطعاتی چون موتور یخچال و کندانسور و فن ها و… که هرکدام از این قطعات که خراب شوند بقیه قطعات هر چقدر هم سالم باشند. باز هم یخچال سرمایش را از دست خواهد داد.

قطعات بسیار مهم که بیشتر خرابی ها از این قطعات می باشد.

قطعاتی وجود دارد که 80 درصد خرابی های یخچال ها از آنها می باشد. ازجمله کندانسور و نوار یخچال و پروانه فن ها و… این قطعات بیشترین درصد از خرابی ها را تشکیل می دهند. خراب شدن هر کدام از اینها باعث از بین رفتن سرمال یخچال می شود. و این قطعات توسط خود شما هم قابل برطرف شدن هستند در زمان خراب شدن .

کندانسور بیشترین خرابی را در یخچال ها ایجاد می کند.

کندانسور وسیله ایست که در همه یخچال ها وجود دارد و زمانی که کثیف می شود سرمای یخچال شما را از بین می برد. این وسیله بعد از موتور قرار می گیرد و کارش خنک کردن گاز یخچال می باشد. زمانی که کثیف می شود و نمی تواند گاز را به خوبی خنک کند و سرمای یخچال از بین می رود. در این نوع عیب ما میتوانید با باز کردن قاب پشت یخچال و پاک کردن کندانسور عیب یخچالتان را برطرف کنید.

کندانسور چیست وکجای یخچال قرار می گیرد؟

کندانسور یک قطعه لوله ایی مشبک می باشد که مشکی رنگ می باشد و در کنار موتور قرار می گیرد. ابتدای لوله آن به موتور وصل شده است و انتهای آن به یک فیلتر مسی به نام درایر وصل شده است. و کارش خنک کردن گاز داغ میباشد. که اگر این قطعه کارش را به صورت صحیح انجام ندهد گاز خنک نمی شود و یخچال سرمایش کم می شود. تعمیرات مجیک.

نمایندگی تعمیر یخچال مجیک در منزل و محل کار شما عزیزان در تهران با به کار گیری برترین متخصصان دوره دیده و با تجربه و همچنین استفاده از قطعات اصلی طبق نرخ اتحادیه و حتی پایین تر از نرخ های مصوب اتحادیه در خدمت شما عزیزان میباشد. تعمیرات مجیک.

تعمیرات مجیک در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک در تهران در منزل و محل کار

ما جهت رفاه بیشتر حال مشتریان عزیز در سر تا سر پایتخت و حومه به دلیل اینکه مسیرها بسیار طولانیست و جابجا کردن لوازم خانگی از آپارتمان ها ای بلند بسیار کار دشوار و هزینه برداریست در هر نقطع از تهران بزرگ تعدادی سرویسکار امدادی مجرب و متخصص آماده کرده ایم که در صورت نیاز شما عزیزان به این سرویسکاران آنها به سرعت در محل حاضر می گردند. تعمیرات مجیک.

نمایندگی مجیک در تهران

ارائه خدمات در حضور مشتری برای تعمیرات مجیک در تهران

تمامی خدمات تعمیرکاران ما در حضور مشتری و با نظارت مشتری انجام میگیرد چراکه زمانی که مشتری ناظر عملیات تعمیرات باشد هم خیالش از هر جهت راحت و آسوده می گردد و هم دیگر شک و شبهه ایی باقی نمی ماند. انجام تعمیرات مجیک.

تعمیرات مجیک در تهران. تعمیرات مجیک.

استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات یخچال مجیک در تهران

استفاده از قطعات اصلی در زمان تعمیرات بسیار مهم است چرا که اگر در حین تعمیرات از قطعات تقلبی استفاده شود موجب آسیب رساندن به سایر نقاط و قطعات میشود. برترین تعمیرات مجیک.

تعمیرات مجیک در تهران

مناطق و نواحی تحت پوشش ما برای تعمیرات مجیک در تهران

شمالی تهران. تکنسین های تعمیرات مجیک.

مناطق جنوبی تهران.تعمیرکارن تعمیر مجیک.

تعمیرات مجیک در تهران. مهندسین مجیک.

مناطق شرقی تهران. استادکاران تعمیرات مجیک.

مناطق غربی تهران

تعمیرات مجیک در تهران. تعمیرات مجیک.

پرند و رباط کریم. افسریه و تهرانپارس.

پاکدشت و ورامین. تعمیرات مجیک.

تعمیرات مجیک در تهران. فلاح و ابوذر.

قیامدشت و شریف آباد. تعمیرات مجیک. آزادی و انقلاب.

رودهن و بومهن. تعمیرات تخصصی. تهرانسر و خلیج.

نمایندگی یخچال مجیک در تهران . تعمیر فوق تخصصی مجیک.

پردیس و شهریار. مجیک.

باقر آباد و حسن آباد.

تعمیرات مجیک در تهران.

نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید بای سایدو ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی لباسشویی مجیک در منزل و محل کار شما عزیزان در تهران با به کار گیری برترین متخصصان دوره دیده و با تجربه و همچنین استفاده از قطعات اصلی طبق نرخ اتحادیه و حتی پایین تر از نرخ های مصوب اتحادیه در خدمت شما عزیزان میباشد.

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *