09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

تعمیر کولر گازی هایسنس در تهران خدمات پس از فروش هایسنس

تعمیر کولر گازی هایسنس در تهران خدمات پس از فروش هایسنس

نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در منزل و محل کار شما عزیزان در تهران . با به کار گیری برترین متخصصان دوره دیده. و با تجربه و همچنین استفاده از قطعات اصلی. طبق نرخ اتحادیه و حتی پایین تر از نرخ های. مصوب اتحادیه در خدمت شما عزیزان میباشد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در منزل و محل کار در تهران

ما جهت رفاه بیشتر حال مشتریان عزیز در سر تا سر پایتخت. و حومه به دلیل اینکه مسیرها بسیار طولانیست. و جابجا کردن لوازم خانگی از آپارتمان ها ای بلند بسیار کار دشوار و هزینه برداریست. در هر نقطه از تهران بزرگ تعدادی سرویسکار امدادی. مجرب و متخصص آماده کرده ایم. که در صورت نیاز شما عزیزان. به این سرویسکاران آنها به سرعت در محل حاضر می گردند .

انجام تمامی خدمات به صورت سیار در حضور مشتری

تمامی خدمات تعمیرکاران ما در حضور مشتری و با نظارت مشتری انجام میگیرد چراکه زمانی که مشتری ناظر عملیات تعمیرات باشد هم خیالش از هر جهت راحت و آسوده می گردد و هم دیگر شک و شبهه ایی باقی نمی ماند.

استفاده از قطعات اصلی در تعمیر کولر گازی هایسنس

استفاده از قطعات اصلی در زمان تعمیرات بسیار مهم است. چرا که اگر در حین تعمیرات از قطعات تقلبی استفاده شود. موجب آسیب رساندن به سایر نقاط و قطعات میشود

نواحی و مناطق تحت پوشش ما در زمینه خدمات تعمیراتی

ما در تمامی مناطق تهران و شهرها و شهرک های تهران. سرویسکار مخصوص مشخص کرده ایم. که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند از جمله؛

پاکدشت و ورامین

رودهن و بومهن

پردیس و شهریار

پرند و رباط کریم

نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در منزل و محل کار در تهران

یخچال را از برق جدا کنید و خط آب را جدا کنید.

کندانسور قسمتی است که شبیه یک فن در پایین یخچال شما، معمولاً در پشت است. داخلش کلاف داره. اکثر یخچال ها دارای یک صفحه دسترسی در پایین برای تمیز کردن آنها هستند. پانل را باز کنید و یک دسته کاغذ یا گرد و غبار در داخل آن پیدا خواهید کرد.
از یک برس سفت یا یک کمپرسور هوا برای رفع هرگونه انسداد استفاده کنید. هنگام انجام این کار مطمئن شوید که هیچ ریزشی وجود ندارد.
موتور معیوب: اگر می‌خواهید یخچال ال‌جی خود را به نحو احسن کار کند و حداکثر استفاده را از آن ببرید، باید کمپرسور را بررسی کنید. کمپرسور وظیفه خنک کردن یخچال و فریزر را بر عهده دارد، بنابراین اگر خراب یا خراب باشد، یخچال شما نمی تواند غذای شما را به درستی خنک کند.


کمپرسور تعمیر کولر گازی هایسنس

معمولاً در قسمت جلو یا عقب یخچال قرار می گیرد. بسته به مارکی که دارید. برای دسترسی به آن پانل پشتی را بردارید، سپس به صدای کلیک گوش دهید. اگر کمپرسور کلیک کند اما خنک کننده نباشد، کمپرسور بدی دارید.
موتور فن کندانسور کار نمی کند: اگر یخچال شما به درستی خنک نمی شود، ممکن است موتور فن کندانسور خراب شود. موتور فن کندانسور هوا را از طریق کویل‌های کندانسور و روی کمپرسور می‌کشد، بنابراین خرابی از کارکرد صحیح یخچال جلوگیری می‌کند. ابتدا انسداد تیغه فن را بررسی کنید. سپس، سعی کنید آن را با دست بچرخانید – اگر آزادانه نمی چرخد، باید آن را تعویض کنید.
اگر یخچال شما کار نمی کند یا کار می کند اما فن کندانسور نمی چرخد، مطمئن شوید که هیچ مانعی وجود ندارد که باعث توقف چرخش تیغه فن کندانسور شود. سپس یک مولتی متر را به سیم های منتهی به موتور فن وصل کرده و تداوم را تست کنید. اگر پیوستگی ندارد، موتور فن را تعویض کنید.
کار نکردن موتور فن اواپراتور: به راحتی می توانید موتور فن اواپراتور خود را از روی موقعیت و ظاهر آن تشخیص دهید. معمولاً در نزدیکی پشت یخچال قرار دارد و تنها پنکه ای است که کویل های خنک کننده قابل مشاهده است. فن اواپراتور هوا را از بیرون یخچال می کشد و به سمت یخچال حرکت می دهد

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *