09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

عیب یابی یخچال بوش رفع عیب دلایل خراب شدن بوش

عیب یابی یخچال بوش رفع عیب دلایل ارور دادن و خراب شدن بوش

عیب یابی یخچال بوش رفع عیب دلایل خراب شدن بوش را های تشخیص عیب یخچال و فریزر و ساید بای ساید بوش و چگونگی برطرف کردن آنها

عیب یابی یخچال بوش رفع عیب دلایل خراب شدن بوش

مشکلات یخچال بوش
10 مه 2023 توسط یوجین اسمیت
افشا: این پست ممکن است حاوی لینک های وابسته باشد، به این معنی که وقتی روی پیوندها کلیک می کنید و خرید انجام می دهید، ما کمیسیونی را بدون هزینه اضافی برای شما دریافت می کنیم.

بوش یک تولید کننده قدیمی لوازم خانگی مختلف از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و البته یخچال است. بوش عموما برای تولید محصولات قابل اعتماد شناخته شده است. اما حتی با قابل اعتمادترین فناوری، همیشه احتمال اشتباه وجود دارد.

تجربه مشکلات با یخچال بوش خیلی معمول نیست، اما چند مشکل وجود دارد که به طور بالقوه ممکن است رخ دهد. از جمله این موارد می‌توان به سرد نشدن یخچال، تولید صدای بلند یخچال، عدم یخ‌زدایی یخچال یا مشکلاتی در دستگاه‌های پخش‌کننده مختلف یخچال اشاره کرد.

امروز، ما نگاهی گذرا به برخی از مشکلاتی که ممکن است در یخچال بوش خود با آن‌ها برخورد کنید، می‌اندازیم و توضیح می‌دهیم که چرا اتفاق می‌افتند و چگونه می‌توانید با آن‌ها مقابله کنید.

یخچال بوش خنک نمی شود


بیایید ابتدا به بزرگترین مشکل بپردازیم. بدیهی است که هدف یخچال خنک نگه داشتن غذای شماست، بنابراین اگر قادر به انجام این کار نیست، باید تعمیر آن را در اولویت قرار دهید. خوشبختانه، برخی از مشکلات رایج‌تری که باعث می‌شود یخچال شما خنک شود را می‌توان به راحتی اصلاح کرد.

اگر متوجه شدید یخچال شما خنک نمی شود اولین کاری که باید انجام دهید این است که کویل های کندانسور را بررسی کنید. کویل های کندانسور معمولاً در نزدیکی پایه یا پشت یخچال قرار دارند و بخشی از سیستم خنک کننده یخچال هستند که وظیفه دفع گرما از مایع خنک کننده را بر عهده دارند.

عیب یابی یخچال بوش

با گذشت زمان، گرد و غبار و زباله ها در کویل های کندانسور به دام می افتند، که خنک شدن مناسب یخچال را سخت تر می کند. اگر مشکل به اندازه کافی برطرف شود، ممکن است یخچال به طور کامل خنک شود. خوشبختانه می توانید این مشکل را به سادگی با تمیز کردن کویل های کندانسور حل کنید.

یکی دیگر از دلایل رایج سرد نشدن یخچال بوش، خرابی برخی از فن های سیستم خنک کننده است. این می تواند فن کندانسور باشد که هوا را در بین کویل های کندانسور حرکت می دهد یا فن اواپراتور که همین کار را برای کویل های اواپراتور انجام می دهد. اگر موتور هر یک از این فن ها خراب شد، باید آنها را تعویض کنید.

سایر دلایل کمتر رایج که باعث می شود یخچال شما خنک نشود عبارتند از خرابی رله استارت، ترموستات کنترل دما، خازن استارت، برد کنترل دما، کمپرسور، ترمیستور یا برد کنترل اصلی.

بخوانید: یخچال شما خنک نمی شود، چراغ روشن است؟ | چطوری میشه اینو تعمیر کرد

یخچال بوش صدای بلندی دارد


از طرف دیگر، شاید یخچال شما خوب کار می کند اما صدای بلندی دارد. اگر یخچال شما مدام در حال غر زدن یا آسیاب کردن باشد در حالی که سعی می کنید در آشپزخانه کار کنید، می تواند بسیار آزاردهنده باشد. بنابراین، شایع ترین علت چنین صدایی چیست؟

معمولاً مشکل یکی از فن های یخچال است، زیرا در بیشتر موارد، فن ها تنها چیزهایی هستند که در واقع در داخل یخچال شما حرکت می کنند. هنگام تلاش برای تشخیص منبع صدای یخچال، دو فن اصلی وجود دارد که باید فن اواپراتور و فن کندانسور را بررسی کنید.

اگر مشکل واقعاً یکی از طرفداران شما باشد، صدا می تواند از تیغه یا موتور باشد. سعی کنید تیغه ها را با دست بچرخانید و ببینید که آیا آنها آزادانه می چرخند یا خیر. اگر نه، بررسی کنید که آیا چیزی مانع تیغه ها شده است یا چیزی به آنها ساییده شده است.

با فناوری تعمیر لوازم خانگی ارتباط برقرار کنید


برای استفاده از چت باکس برای صحبت با یکی از تکنسین های ما اینجا را کلیک کنید.
بدون تماس خدمات خانگی بدون قرار ملاقات

همچنین ممکن است موتورهای این فن ها شروع به فرسودگی کنند، زیرا این امر همچنین می تواند باعث ایجاد سر و صدای زیادی شود. متأسفانه، اگر موتور واقعاً مشکل دارد، باید فن و موتور آن را به طور کامل تعویض کنید.

اجزای دیگری نیز در یخچال شما وجود دارد که در صورت شروع خراب شدن می توانند صدا ایجاد کنند. این می تواند کمپرسور یخچال شما باشد، اگرچه کمپرسورهای یخچال به طور کلی بسیار قابل اعتماد هستند و معمولاً می توانند سال ها بدون هیچ مشکلی کار کنند.

اگر متوجه شدید یخچال شما هنگام پر شدن یخ ساز سر و صدای خاصی دارد، ممکن است دریچه ورودی آب باشد که باعث ایجاد مشکل شده است. اگر شیر ورودی آب مشکل دارد، باید آن را با یک شیر جدید تعویض کنید.

آب سردکن بوش کار نمی کند


همه یخچال های بوش دارای آب سردکن نیستند. اما اگر یخچال شما این کار را دارد. این یکی دیگر از قطعاتی است. که ممکن است خراب شود.

دو دلیل رایج که باعث می شود. آب سردکن یخچال شما از کار بیفتد انسداد لوله آب یا مشکل در شیر ورودی آب است. خیلی نادر نیست. که گاهی اوقات یخ در لوله آب جمع شود، که بدیهی است. که از جریان آب در آن جلوگیری می کند.

برای اینکه بفهمید لوله آب شما مسدود شده است یا خیر، لوله را جدا کرده و سعی کنید از آن عبور کنید. اگر نمی توانید هوا را از آن عبور دهید، احتمالاً مقداری یخ در آنجا محبوس شده است. اجازه دهید یخ آب شود و دمای فریزر خود را کمی افزایش دهید

منبع متن بالا

برای برقراری ارتباط با تکنسین های نمایندگی بوش در تهران می توانید از لینک استفاده کنید.

و دلایل خراب شدن یخچال بوش .

شیوه تعمیرات یخچال بوش در تهران

مراحل تعمیرات لباسشویی بوش در تهران

چگدنگی تعمیرات ظرفشویی بوش در تهران

طریقه تعمیرات چرخ گوشت بوش در تهران

تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران

تعمیرات همزن بوش در تهران

متن مربوط تعمیرات بوش در کرج

تعمیرات بوش در اصفهان

تعمیرات بوش در شیراز

عیب یابی یخچال بوش

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *