09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

عیب یابی یخچال قندیل رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال قندیل

عیب یابی یخچال قندیل رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال قندیل

عیب یابی یخچال قندیل رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال قندیل و کد خطاهای آن را می توانید با مطالع مطلب زیر یا برقراری ارتباط با تکنسین ها ما برطرف کنید

عیب یابی یخچال قندیل رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال قندیل

به یخچال های خانگی یا تجاری.

یخچال مغناطیسی
یخچال های مغناطیسی یخچال هایی هستند که بر روی اثر مغناطیسی کالری کار می کنند. اثر خنک کننده با قرار دادن یک آلیاژ فلزی در میدان مغناطیسی ایجاد می شود.[25]
یخچال‌های آکوستیک یخچال‌هایی هستند که از موتور/ دینام خطی رزونانسی برای تولید صدایی استفاده می‌کنند. که با استفاده از گاز هلیوم. و سرما به یخچال هدایت می شود.


بهره وری انرژی


در خانه‌ای بدون تهویه مطبوع (گرمایش و/یا سرمایش فضا)، یخچال‌ها بیش از هر وسیله خانگی دیگری انرژی مصرف می‌کنند.[26] در اوایل دهه 1990 رقابتی بین تولیدکنندگان بزرگ برای تشویق بهینه سازی انرژی برگزار شد.

[27] مدل‌های کنونی ایالات متحده که واجد شرایط Energy Star هستند. 50% انرژی کمتری نسبت به مدل‌های متوسط. 1974 مصرف می‌کنند.دلایل خراب شدن یخچال قندیل.

در ایالات متحده حدود نیم کیلووات. ساعت در روز (معادل 20 وات به طور مداوم) مصرف می کند.[29] اما حتی واحدهای معمولی نیز کاملاً کارآمد هستند. برخی از واحدهای کوچکتر کمتر از 0.2 کیلووات ساعت در روز (معادل 8 وات به طور مداوم) استفاده می کنند.

واحدهای بزرگتر، به ویژه آنهایی که فریزرها و یخ سازهای بزرگ دارند، ممکن است تا 4 کیلووات ساعت در روز (معادل 170 وات به طور مداوم) استفاده کنند. اتحادیه اروپا از برچسب رتبه بندی اجباری بهره وری انرژی مبتنی بر حروف به جای ستاره انرژی استفاده می کند. بنابراین یخچال های اتحادیه اروپا در محل فروش بر اساس میزان مصرف انرژی آنها برچسب گذاری می شوند.دلایل خراب شدن یخچال قندیل.

عیب یابی یخچال قندیل رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال قندیل

برای یخچال‌های ایالات متحده، کنسرسیوم بازده انرژی (CEE) بین یخچال‌های دارای صلاحیت Energy Star تمایز بیشتری قائل است. یخچال های درجه 1 یخچال هایی هستند. که 20 تا 24.9 درصد کارآمدتر از حداقل استانداردهای. فدرال تعیین شده توسط قانون ملی حفاظت. از انرژی لوازم خانگی (NAECA) هستند.

سطح 2 آنهایی هستند که 25% تا 29.9% کارایی بیشتری دارند. ردیف 3 بالاترین صلاحیت برای آن دسته از یخچال هایی است که حداقل 30 درصد کارآمدتر از استانداردهای فدرال هستند.[30] حدود 82 درصد از یخچال‌های واجد شرایط انرژی استار ردیف 1 هستند که 13 درصد آن‌ها به عنوان ردیف 2 و فقط 5 درصد در ردیف 3 واجد شرایط هستند.[نیازمند منبع].دلایل خراب شدن یخچال قندیل.

برچسب انرژی اروپایی برای یخچال

علاوه بر سبک استاندارد تبرید کمپرسور مورد استفاده در یخچال و فریزرهای خانگی معمولی، فناوری هایی مانند تبرید جذبی و تبرید مغناطیسی وجود دارد. اگرچه این طرح‌ها معمولاً انرژی بسیار بیشتری را در مقایسه با تبرید کمپرسور مصرف می‌کنند، اما ویژگی‌های دیگری مانند عملکرد بی‌صدا یا قابلیت استفاده از گاز می‌تواند به نفع این واحدهای تبرید در محفظه‌های کوچک، محیط‌های متحرک یا در محیط‌هایی باشد که خرابی واحد منجر به مخرب می‌شود. عواقب.[نیازمند منبع].دلایل خراب شدن یخچال قندیل.

بسیاری از یخچال‌های ساخته شده در دهه‌های 1930 و 1940. بسیار کارآمدتر از یخچال‌هایی بودند.این تا حدی به افزودن ویژگی‌های جدید، مانند یخ‌زدایی خودکار. که کارایی را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، پس از جنگ جهانی دوم، سبک یخچال مهمتر از کارایی شد.

این امر به ویژه در دهه 1970 در ایالات متحده صادق بود، زمانی که مدل های ساید بای ساید (معروف به یخچال فریزر آمریکایی در خارج از ایالات متحده) با یخ پخش کننده ها و چیلرهای آب رایج شد. با این حال، کاهش کارایی نیز تا حدی ناشی از کاهش میزان عایق برای کاهش هزینه‌ها بود.[نیازمند منبع].دلایل خراب شدن یخچال قندیل.

امروز

نمایش یخچال های مدرن آمریکایی / ساید بای ساید، قابل خرید در فروشگاه
به دلیل معرفی استانداردهای جدید بهره وری انرژی. بسیار کارآمدتر از یخچال های ساخته شده در دهه 1930 هستند. آنها همان مقدار انرژی را مصرف می کنند در حالی که سه برابر بزرگتر هستند.دلایل خراب شدن یخچال قندیل.

راندمان یخچال های قدیمی را می توان با یخ زدایی (اگر دستگاه یخ زدایی دستی است). و تمیز کردن منظم آنها. جایگزینی درزگیرهای قدیمی و فرسوده درب با موارد جدید.محتویات واقعی بهبود بخشید. (یخچال نباید سردتر از 4 درجه سانتی گراد (39 درجه فارنهایت) برای نگهداری نوشیدنی ها و اقلام فاسد نشدنی) و همچنین تعویض عایق، در صورت لزوم.دلایل خراب شدن یخچال قندیل.

برخی از سایت‌ها توصیه می‌کنند کویل‌های کندانسور را هر ماه یا بیشتر در واحدهایی با سیم‌پیچ در پشت تمیز کنید، تا به عمر کویل‌ها بیفزایید و کارایی آن در طولانی‌مدت کاهش پیدا نکند، دستگاه باید قادر به تهویه یا “تنفس” کافی باشد. فضاهای اطراف جلو، پشت، پهلوها و بالای دستگاه. اگر یخچال از یک فن برای خنک نگه داشتن کندانسور استفاده می‌کند، باید طبق توصیه‌های سازنده، تمیز یا سرویس شود.[نیازمند منبع].دلایل خراب شدن یخچال قندیل.

یخ زدایی خودکار


مقاله اصلی: یخ زدایی خودکار
یخچال یا فریزرهای بدون یخبندان از فن های برقی برای خنک کردن محفظه مناسب استفاده می کنند.[33] این را می توان یخچال «فن اجباری» نامید. در حالی که واحدهای یخ زدایی دستی. به هوای سردتر در پایین و در مقابل هوای گرم در بالا برای. رسیدن به خنک کننده کافی متکی هستند.دلایل خراب شدن یخچال قندیل.

هوا از طریق یک مجرای ورودی به داخل کشیده می شود. و از اواپراتور عبور می کند و در آنجا خنک می شود. سپس هوا از طریق یک سری مجراها و دریچه ها در سراسر کابینت به گردش در می آید. زیرا هوای عبوری از اواپراتور تامین می شود.دلایل خراب شدن یخچال قندیل.

برای برقراری ارتباط با تکنسین های نمایندگی قندیل در تهران ضربه بزنید

.دلایل خراب شدن یخچال قندیل.

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *