09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

عیب یابی یخچال یخساران رفع عیب دلایل خراب شدن یخساران

عیب یابی یخچال یخساران رفع عیب دلایل خراب شدن یخساران

عیب یابی یخچال یخساران رفع عیب دلایل خراب شدن یخساران را های تشخیص عیب یخچال و فریزر و ساید بای ساید یخساران و چگونگی برطرف کردن آنها

عیب یابی یخچال یخساران رفع عیب دلایل خراب شدن یخساران

برای جلوگیری از این اتفاق در آینده.

اگر تشخیص دادید که شیر ورودی آب شما منبع مشکل است، باید آن را تعویض کنید. اگر فشار منبع آب خیلی کم باشد، تلگراف کننده آب نیز ممکن است کار نکند. در حالت ایده آل، فشار آب در شیر باید حدود 20 psi یا بیشتر باشد.

سایر دلایل بالقوه برای این مشکل عبارتند از خرابی برد کنترل تلگراف، سوئیچ تلگراف یا سوئیچ در (زیرا اگر دستگاه آب سردکن فکر کند در باز است کار نمی کند). همچنین ممکن است فیلتر آب مسدود شده باشد، بنابراین مطمئن شوید که فیلترهای خود را هر 6 ماه یا بیشتر تعویض می کنید.

یخ ساز یخچال یخساران کار نمی کند عیب یابی یخچال یخساران

بدیهی است که یخ ساز جزء ضروری یخچال شما نیست، اما اگر یخچال شما مجهز به یخچال باشد، مطمئناً بهتر است که آن را در حالت کار قرار دهید. اگر یخ ساز شما از کار افتاده است، ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد.

دلیل اول می تواند این باشد که فریزر شما به اندازه کافی سرد نیست تا به طور موثر یخ تولید کند. برای اینکه یخ ساز به درستی کار کند، دمای داخل آن نباید بیشتر از 10 درجه فارنهایت (12- درجه سانتیگراد) باشد.

همچنین ممکن است مشکل از شیر ورودی آب باشد. اگر سوپاپ از کار بیفتد، آب‌پاش و یخ‌ساز شما از کار می‌افتند. شیر آب را چک کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

همچنین ممکن است ترموستات داخل یخ ساز، برد کنترل یخ ساز یا خود مجموعه یخ ساز مشکل داشته باشد.

با فناوری تعمیر لوازم خانگی ارتباط برقرار کنید
برای استفاده از چت باکس برای صحبت با یکی از تکنسین های ما اینجا را کلیک کنید.
بدون تماس خدمات خانگی بدون قرار ملاقات

بخوانید: چرا یخ ساز شما صداهای سنگ زنی تولید می کند؟

یخ‌ساز کار نمی‌کند


اول از همه، ما فکر می کنیم که باید کمی توضیح دهیم. دستگاه یخ‌ساز مشابه یخ‌ساز نیست. یخ ساز همان چیزی است که در واقع یخ را می سازد و یخ ساز همان چیزی است که یخ را به شما می رساند. اگر یخچال شما قادر به تولید یخ است اما نمی تواند آن را در اختیار شما قرار دهد، احتمالاً مشکل از دستگاه یخ پز شما است.

از کار افتادن یخ‌ساز یخچال اصلاً معمول نیست، اما چند دلیل وجود دارد که چگونه این اتفاق می‌افتد. ممکن است مشکل از سوییچ دیسپنسر یا برد کنترل دیسپنسر باشد. همچنین می‌تواند یکی از موتورهای مرتبط با دیسپنسر، مارپیچ که یخ را به سمت پایین هل می‌دهد، یا تیغه‌ای باشد که یخ را خرد می‌کند.

اگر هر یک از این اجزا از کار افتاده باشد، تنها راه حل واقعی تعویض آن است.

بخوانید: دلایل اصلی برای اینکه یخچال یخ می‌سازد اما آب پخش نمی‌کند

یخچال یخساران یخ زدایی نمی کند

گاهی اوقات، ممکن است مجبور شوید فریزر خود را یخ زدایی کنید تا از تجمع بیش از حد یخ در داخل آن جلوگیری کنید. این کار باعث می شود فریزر شما کارایی کمتری داشته باشد. یخچال بوش شما می‌تواند چرخه یخ‌زدایی خودکار را اجرا کند، اما اگر برخی از اجزای آن خراب شده باشند، ممکن است کار نکند.

اگر چرخه یخ زدایی یخچال شما کار نمی کند، باید هم برد کنترل یخ زدایی و هم تایمر یخ زدایی را بررسی کنید. اگر یکی یا هر دوی این موارد کار نمی کند، قبل از اینکه بتوانید چرخه یخ زدایی دیگری را انجام دهید، باید آنها را تعویض کنید.

سایر دلایل احتمالی عبارتند از خرابی ترموستات یخ زدایی، مجموعه بخاری یخ زدایی یا برد کنترل اصلی.

بخوانید: مشکلات یخ زدایی خودکار یخچال

سوالات متداول


بیایید یک لحظه کوتاه به برخی از سوالاتی که ممکن است در مورد استفاده از یخچال یخساران خود داشته باشید پاسخ دهیم.

یخچال/فریزر خود را در چه دمایی باید نگه دارم؟
در حالت ایده آل، شما باید دمای یخچال خود را بین 37 تا 39 درجه فارنهایت و دمای فریزر خود را بین 0 تا 10 درجه سانتیگراد تنظیم کنید.

هر چند وقت یکبار باید فیلتر آب یخچالم را تعویض کنم؟
اگر یخچال شما دارای آب سردکن است، فیلتر آب نیز دارد. با گذشت زمان، رسوبات معدنی روی فیلتر آب شما جمع می شود و عبور آب از آن را بسیار سخت تر می کند.

یخچال شما ممکن است به شما هشدار دهد که زمان تعویض فیلتر آب است، اما اگر این ویژگی را ندارد، باید فیلتر آب یخچال خود را هر 6 ماه یکبار عوض کنید. پس از نصب فیلتر جدید، باید 5 دقیقه آب از دستگاه پخش و یک سطل یخ از دستگاه یخ ساز خود خارج کنید.

چه زمانی باید فریزر را یخ زدایی کنم؟


اگر فریزر شما شروع به تجمع یخ کرد، باید آن را یخ زدایی کنید. همانطور که اشاره کردیم، یخ زیاد در فریزر شما کارایی آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.

شما باید حداقل یک بار در سال فریزر خود را یخ زدایی کنید، اگرچه اگر فریزر شما مستعد تجمع یخ است، باید این کار را بیشتر انجام دهید. در هر صورت، اگر ضخامت لایه یخ داخل آن بیش از ¼ اینچ شد، باید فریزر خود را یخ زدایی کنید.

بخوانید: 4 دلیل اصلی که چرا آب یخچال شما از داخل نشت می کند

یخچال های مدرن چه نوع ویژگی هایی دارند؟
یخچال‌ها قبلا جعبه‌های بزرگی بودند که غذای شما را خنک نگه می‌داشتند، اما این روزها می‌توانند خیلی بیشتر از این کار کنند. یخچال‌های مدرن مجهز به ویژگی‌هایی هستند که راحتی بیشتری را به یخچال می‌بخشند و عملکرد بیشتری را به یخچال ارائه می‌کنند.

آب و

منبع متن بالا

برای برقراری ارتباط با تکنسین های نمایندگی یخساران در تهران می توانید از لینک استفاده کنید.

و دلایل خراب شدن یخچال یخساران .

متن مربوط تعمیرات یخساران در شبستر و عجب شیر

تعمیرات یخساران در اصفهان

تعمیرات یخساران در مشهد

عیب یابی یخچال یخساران

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *