09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

یخچال ایرانی بهتر است یا یخچال خارجی؟مواظب باشید کلاه سرتان نرود.

یخچال ایرانی بهتر است یا یخچال خارجی؟مواظب باشید کلاه سرتان نرود.

اگر به دنبال مواردی چون یخچال ایرانی و خارجی کدام بهتر است یا چی بخرم ، بهترین مارک یخچال ایرانی و خارجی کدام است ، قیمت یخچال ایرانی و خارجی یا معیار های انتخاب یک یخچال خوب ایرانی و خارجی کدام اند و ….بهتراست متن پایین را به دقت مطالعه کنید تا خدایی نکرده به اشتباه کلاه سرتان نرود.

یخچال ایرانی بهتر است یا یخچال خارجی؟

ما به عنوان مجموعه تعمیراتی انواع یخچال و فریزر با سابقه ایی بالا ی تجربه ایی. در تعمیرات انواع و اقسام یخچال و فریزر و ساید بای ساید. در تمامی برند ها به دلیل اینکه در این مدت زمان تجربی. از هر برند و هر نوع یخچال تعداد بسیار بالایی از یخچال ها را زیر و رو کرده ایم. عیب ههای آنها را شناخته ایم ویژگی ها ی خوب. و بد آنهارا پیدا کرده ایم و به طور کل با این یخچالها آشنایی کامل داریم. می دانیم که کدام یخچال بهتر است و کدام یخچال بد ترکدام یخچال ضعیف است. و کدام یخچال قوی،کدام یخچال زود خراب می شود. کدام یخچال دیرتر خراب می شود و هزاران ویژگی دیگر

زمانی که نیاز به خرید یخچال پیدا می شود. دغدغه هایی چون چه یخچالی خوبه و چه برندی بهتره و کلاه سرم نره و….هزاران مورد دیگر به وجود می آید.

چه یخچالی بخریم بهتر است که کاملا درست و بجا می باشد ولی ما مجموعه سامجی سرویس به عنوان مجموعه ایی از تعمیرکاران. که هرکدام به نوبه خود بین ۷ تا ۱۵ سال سابقه کار در زمینه تعمیرات لوازم خانگی را داریم. بر اساس تجربه این سالها در زمینه تعمیرات مطالبی را به شما عزیزان ارائه میدهیم. که تماما بر اساس تجربه در کار کسب شده است. و طی این سالها تقریبا هر کدام از ما تعمیرکاران چندین بار با هر برند و در برخی برندها چند صد بار برخورد داشته ایم. و ملاک های ما از نظر خوب و بد بودن برند ها از لحاظ بیشترین خرابی و کمترین خرابی برند هاست.

نکته مهم

چه یخچالی بخریم بهتر است یک نکته بسیار مهم قبل از هر چیز که باید به آن توجه کنید این است. که ما مطالبی را که ارائه میکنیم مربوط به یخچالهای تولید ۵ سال قبل به بالاست. زیرا یخچال های تولید سالهای اخیر مخصوصا سالهای تحریم تقریبا از لحاظ کیفیتی. به پایین ترین حد ممکن رسیده.در سالهای اخیر چون واردات نداشته ایم. و فقط یخچالهای موجود تولید و مونتاژ ادامه مطلب ….

برای برقراری ارتباط با تکنسین های تعمیرات سیار یخچال در تهران از لینک استفاده کنید

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *