09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

فرم درخواست تعمیرات

تعمیر چرخ گوشت مولینکس

اعزام تکنسین‌ها به‌صورت شبانه‌روزی به‌تمامی نقاط و در کمتر از نیم ساعت، بیش از 100 نیروی متخصص

{برای تماس با ما فقط کافی‌است شماره‌ها را لمس کنید.}

نمایندگی تعمیر چرخ گوشت مولینکس در تهران و کرج

کار با چرخ گوشت آسان است و نگهداری آن به اندازه کافی راحت است. با این حال، برخی از مشکلات رایج چرخ گوشت وجود دارد که اکثر کاربران با آن مواجه هستند  و همواره به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات انواع چرخ گوشت مولینکس در تهران و کرج هستند. سامجی سرویس یکی از نمایندگی های تعمیرات انواع چرخ گوشت مولینکس است که در محل مورد نظر شما به تعمیر می پردازند. بنابراین هر زمان نیاز به تعمیرات انواع چرخ گوشت باشد، می توانید با سامجی سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلتان رفع شود.

تعمیر انواع چرخ گوشت مولینکس

تعمیر انواع چرخ گوشت مولینکس با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. در صورتی که چرخ گوشت مولینکس دچار عیب و نقص شود تا حد امکان سعی کنید، آن را به متخصص خبره بسپارید و از ارائه آن به افراد ناآگاه بپرهیزید. چرا که ممکن است خسارت های بیشتری را ماحمل شوید.

تعمیرات انواع چرخ گوشت مولینکس

تعمیرات انواع چرخ گوشت مولینکس به نوع و مدل آن بستگی دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کند بودن تیغه ها: دوم بحث تیغه است. در مواقعی که به طور مداوم از آسیاب استفاده می کنید، مطمئناً ساییدگی و پارگی وجود دارد. همچنین زمانی که استخوان ها را به طور مکرر با آسیاب آسیاب می کنید، سایش و پارگی نیز اتفاق می افتد. برخی از چرخ گوشت های برقی، بدون شک می توانند استخوان ها را آسیاب کنند. اما این بدان معنا نیست که شما آن را به طور منظم انجام خواهید داد. به این ترتیب اگر تیغه ها آسیب دیده یا کدر هستند، می توانید آنها را تعویض کنید یا تیز کنید.
  • مسدود شدن: استفاده از چرخ گوشت نیاز به دقت و استفاده صحیح دارد، در صورتی که شما هم از دستگاه چرخ گوشت استفاده می کنید و دستگاه شما مدام مسدود می شود، نیاز است همه اجزا را به صورت کامل جدا کرده و تمیز کنید. اگر متوجه شدید که چرخ گوشت شما مسدود شده است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که هر قسمت را از دستگاه جدا کنید.اگر همه اجزا را جدا کنید، دسترسی به قسمت قیف که احتمال گرفتگی گوشت در آن وجود دارد آسان است. علاوه بر این، می توانید تیغه ها و سایر مکانیسم های سنگ زنی را تمیز کنید. هنگام کار با آسیاب های برقی باید مراقب باشید و مطمئن شوید که موتور با آب تماس نداشته باشد. اگر مشکل به خوبی رفع نشد، از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت با ما در تماس باشید تا برای عیب یابی در محل شما حضور یابیم.
  • مشکلات سر چرخ گوشت: در عملکرد معمولی، سر چرخ چرخ گوشت را برای آسیاب کردن به سمت تیغه ها حرکت می دهد. بنابراین، این مشکل ممکن است باعث آسیاب ناسازگار شود و ممکن است منجر به گیر کردن شود. برای رفع این مشکل، قسمت سر را باز کرده و تمیز کنید. پس از تمیز کردن، آن را به درستی برگردانید. اگر مشکل بر طرف نشد باید به صورت کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *