09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

عیب یابی جنرال الکتریک دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک

عیب یابی جنرال الکتریک دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک

عیب یابی یخچال جنرال الکتریک رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک یا موارد دیگری از این قبیل مانند ارور یخچال جنرال الکتریک دلایل ارور و بوق زدن یخچال جنرال الکتریک چیست را میتوانید با سامجی سرویس بیابید و برطرف کنید.

عیب یابی یخچال جنرال الکتریک رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک

وقتی یخچال به طور غیر منتظره خاموش می شود چقدر زمان برای نگهداری مواد فاسد شدنی دارید؟ مانند بسیاری از چیزها، پاسخ این است که بستگی دارد.

بهترین توصیه ای که می توانیم بکنیم این است . این کار از مخلوط شدن هوای خنک یخچال و فریزر با هوای گرم اتاق جلوگیری می کند.

از آنجا، بسیاری از آن به یخچال و کاربرد بستگی دارد. هرچه آب بندی درب و عایق داخل یخچال بهتر باشد، ماندگاری غذای شما بیشتر خواهد بود. به همین ترتیب، دمای بیرون از یخچال نیز نقش دارد. یک یخچال در گاراژ در اواسط تابستان نسبت به یخچالی که در زیرزمین قرار دارد در حفظ دما مشکل بیشتری خواهد داشت.

همه آنچه گفته شد، سازمان غذا و دارو (FDA) فهرستی عالی از نکات و دستورالعمل‌های ایمنی برای مواد غذایی در یخچال در حین و پس از قطع برق ارائه می‌کند. در حالی که ما در مورد خاموشی صحبت نمی کنیم، اگر شما در مسابقه ای با ساعت هستید تا یخچالی مملو از غذاهای تازه و منجمد را در یخچالی که دیگر خنک نمی شود، ذخیره کنید، مجموعه قوانین مشابهی اعمال می شود.

گوشت و محصولات تازه روی میز چیده شده است.

مواد غذایی تازه
دمای یخچال شما باید 32 تا 40 درجه فارنهایت باشد تا مواد غذایی به درستی نگهداری شوند. FDA تخمین می زند که اکثر یخچال ها می توانند این دما را فقط برای چند ساعت زمانی که به طور فعال خنک نمی شوند حفظ کنند.

در واقع، آنها تخمین می زنند . که غذای تازه تنها برای چهار ساعت پس از قطع شدن در یخچال خوب می ماند . و این تنها در صورتی است . که درها تمام مدت بسته بمانند!

اگر نمی توانید درها را بسته نگه دارید . برای اطمینان از ایمنی باید دما را کنترل کنید. این آژانس پیشنهاد می‌کند هر نوع غذای تازه‌ای را که بیش از 2 ساعت در دمای بیش از 40 درجه فارنهایت بوده است دور بریزید.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.

نکته آخر: اگر یخچال دوم، همسایه ای دوستانه با فضای خالی یا ارتشی از خنک کننده ها با منبع ثابت یخ نداشته باشید، به احتمال زیاد غذای تازه خود را از دست خواهید داد.

عیب یابی یخچال جنرال الکتریک رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک

غذای منجمد
قرار است فریزر شما تا حد امکان نزدیک به صفر درجه فارنهایت باشد. FDA تخمین می زند که اگر در بسته بماند . و فریزر پر باشد . می تواند تا 48 ساعت به اندازه کافی به آن دما نزدیک بماند.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.

هشدار کامل فریزر بالا کلیدی است زیرا هوای فریزر سریعتر از مواد غذایی منجمد گرم می شود. در نتیجه هر چه غذای بیشتری داشته باشید زمان بیشتری خواهید داشت. به غذاهای یخ زده خود فکر کنید . مانند کیسه های یخ که به خنک نگه داشتن فریزر شما کمک می کند.

هنگامی که یخچال جدید شما رسید، FDA اعلام می کند که غذای شما می تواند دوباره منجمد شود، مشروط بر اینکه دمای آن بیش از 40 درجه فارنهایت نباشد یا همچنان حاوی کریستال های یخ باشد.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.

یک فریزر پر از غذا و ظروف.

کار از محکم کاری عیب نمیکنه.
FDA مقاله خود را با یک جمله پایانی به پایان می رساند . غذاهای فاسد شدنی مانند گوشت. مرغ، غذاهای دریایی، شیر و تخم مرغ که به اندازه کافی در یخچال یا منجمد نگهداری نمی شوند . در صورت مصرف ممکن است باعث بیماری شوند . دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.

به عبارت دیگر، وقتی شک دارید، آن را بیرون بیاندازید.

تعویض یخچال شما.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
آخرین نکته ای که ارائه خواهیم داد ممکن است واضح به نظر برسد، اما مطمئن شوید که هنگام خرید روی مدل های موجود در انبار تمرکز کرده اید. سفارش‌های ویژه معمولاً 10 تا 14 روز طول می‌کشد. دریافت شوند . دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.

ما هر روز صدها مدل یخچال در انبار داریم و اغلب می‌توانیم ظرف چند روز تحویل دهیم – به‌ویژه در مواقع اضطراری مانند این.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.

اگر خود را در آن مسابقه با ساعتی که در بالا ذکر کردیم یافتید، اینجا را کلیک کنید تا همه گزینه های موجود در انبار را مشاهده کنید.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.

پست های مرتبط دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.


چگونه یک پاک کننده DIY برای همه لوازم خود بسازید.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
چگونه در سال جاری با خانواده دور در ارتباط بمانیم: GE Kitchen Hub
خرید کلاهک.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
نحوه خرید، نگهداری و تهیه میگو.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
نحوه استفاده صحیح از ضد عفونی کننده های خانگی در لوازم خانگی
27 مکان بزرگ را کاوش کنید.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
آشپزخانه.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
خشکشویی.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
الکترونیک.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
تشک ها.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
داستان ما.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
خدمات.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
برندها.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
تبلیغات.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
بنیاد بزرگ.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
سیاست های بازگشت و فروشگاه.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
مشاغل.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
با ما تماس بگیرید.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
وبلاگ.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
فروش سازنده.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.
طرح های حفاظتی.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.

برای برقراری ارتباط با تکنسین های نمایندگی جنرال الکتریک در تهران می توانید از لینک استفاده کنید.

.دلایل خراب شدن یخچال جنرال الکتریک.

تعمیرات جنرال الکتریک در کرج

تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *