09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

عیب یابی یخچال سامسونگ رفع عیب دلایل خراب شدن سامسونگ

عیب یابی یخچال سامسونگ رفع عیب دلایل خراب شدن سامسونگ

عیب یابی یخچال سامسونگ رفع عیب دلایل خراب شدن سامسونگ را های تشخیص عیب یخچال و فریزر و ساید بای ساید سامسونگ و چگونگی برطرف کردن آنها

عیب یابی یخچال سامسونگ رفع عیب دلایل خراب شدن سامسونگ

طراحی سفارشی. شستشوی هوشمند
سبک، هوشمندی، سرعت و فضای مورد نیاز شما. با مجموعه لباس‌شویی سفارشی AI لباس‌ها را راحت کنید. آخرین پیشنهادات ما را بخرید.
هم اکنون خریداری کنید
بیشتر بدانید
چگونه یخچال سامسونگ خود را ریست کنیم
یخچال سامسونگ با کد خطای 88 88 پاور
وقتی مشکلی در یخچال شما پیش بیاید، ممکن است وسوسه شوید که آن را ریست کنید. با این حال، ما تقریباً هرگز توصیه نمی‌کنیم که یخچال خود را تنظیم مجدد کنید، مگر در شرایط خاص، مانند زمانی که در مراحل عیب‌یابی دستور داده شده است. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه یخچال خود را در صورت تمایل به تنظیم مجدد تنظیم کنید، و همچنین نحوه تنظیم مجدد اتصال شبکه را نشان می دهد.

یخچال خود را ریست کنید


اگرچه ما توصیه نمی کنیم یخچال خود را تنظیم مجدد کنید، اما در صورت نیاز یک راه ساده برای انجام آن وجود دارد. همچنین می‌توانید صفحه Family Hub خود را بازنشانی کنید یا در صورت لزوم یخچال Family Hub را به حالت کارخانه بازنشانی کنید. بسته به مدل خود و آنچه می خواهید بازنشانی کنید، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

یخچال و فریزر خود را ریست کنید: ابتدا آن را از برق بکشید (یا برق را از کلید برق قطع کنید)، و سپس حدود پنج دقیقه صبر کنید تا شارژ الکتریکی از آن خارج شود. سپس دوباره آن را روشن کنید.

صفحه Family Hub خود را بازنشانی کنید: اگر نیاز به تنظیم مجدد صفحه در یخچال Family Hub دارید، می توانید از سوئیچ قرمز رنگ واقع در بالای در سمت راست استفاده کنید.

Family Hub خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید: به تنظیمات بروید، درباره Family Hub را انتخاب کنید، Factory data reset را انتخاب کنید و سپس RESET را انتخاب کنید. وقتی از شما خواسته شد دوباره RESET را انتخاب کنید و سپس Delete all data را انتخاب کنید.

منوی بازنشانی داده کارخانه Family Hub


چه زمانی تنظیم مجدد شود (و چه زمانی نباید تنظیم شود)
بازنشانی شبکه
داشتن مشکل؟
پاسخ های دیگری که ممکن است کمک کند

آیا این محتوا مفید بود؟

آره

خیر
ارسال
ما اینجا هستیم برای شما
با پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرید
از طریق چت آنلاین با ما تماس بگیرید و از یک متخصص در رایانه، دستگاه تلفن همراه یا رایانه لوحی خود پشتیبانی دریافت کنید. پشتیبانی همچنین از طریق برنامه اعضای سامسونگ در دستگاه تلفن همراه شما در دسترس است.
دریافت پشتیبانی

منبع متن بالا

برای برقراری ارتباط با تکنسین های نمایندگی سامسونگ در تهران می توانید از لینک استفاده کنید.

و دلایل خراب شدن یخچال سامسونگ .

چرا موتور یخچال سامسونگ صدا می دهد

متن مربوط تعمیرات سامسونگ در کرج

تعمیرات سامسونگ در اصفهان

تعمیرات سامسونگ در شیراز

عیب یابی یخچال سامسونگ

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *