09907923346

سفارش خدمات تعمیرات

عیب یابی یخچال یخچاوان رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان

عیب یابی یخچال یخچاوان رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان

عیب یابی یخچال یخچاوان رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان و کد خطاهای آن را می توانید با مطالع مطلب زیر یا برقراری ارتباط با تکنسین ها ما برطرف کنید

عیب یابی یخچال یخچاوان رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان

در اواپراتور (مخصوصاً در اواپراتور فریزر). یخ زدگی شروع به تشکیل شدن می کند که بسیار گرم و مرطوب است. در مدل های ارزان تر و/یا قدیمی تر، چرخه یخ زدایی از طریق یک تایمر مکانیکی کنترل می شود. این تایمر تنظیم شده است تا کمپرسور و فن را خاموش کند. و هر 6 تا 12 ساعت یک عنصر حرارتی واقع در نزدیکی یا اطراف اواپراتور را برای حدود 15 تا 30 دقیقه انرژی دهد.دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان.

این کار باعث ذوب شدن هر گونه یخ یا یخ می شود و به یخچال اجازه می دهد یک بار دیگر به طور معمول کار کند. اعتقاد بر این است که واحدهای بدون یخبندان به دلیل کویل های اواپراتور شبیه به تهویه مطبوع، تحمل کمتری در برابر سرما دارند. بنابراین، اگر دری به طور تصادفی باز بماند (مخصوصاً فریزر).سیستم یخ زدایی ممکن است تمام یخ زدگی را از بین نبرد.در این صورت، فریزر (یا یخچال) باید یخ زدایی شود.[نیازمند منبع]

عیب یابی یخچال یخچاوان رفع عیب دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان

اگر سیستم یخ زدایی تمام یخ ها را قبل از پایان دوره زمان بندی شده یخ زدایی ذوب کند. سپس یک دستگاه کوچک (به نام محدود کننده یخ زدایی). مانند یک ترموستات عمل می کند و المنت گرمایش را خاموش می کند. تا از نوسانات بیش از حد دما جلوگیری کند، همچنین از انفجارهای داغ هوا جلوگیری می کند.دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان.

هنگامی که سیستم دوباره راه اندازی می شود، اگر یخ زدایی آن زودتر تمام شود. در برخی از مدل های اولیه بدون یخ زدگی. محدود کننده یخ زدایی همچنین سیگنالی را به تایمر یخ زدایی می فرستد. تا کمپرسور و فن را به محض اینکه المنت گرمایش را قبل از پایان چرخه یخ زدایی. هنگامی که چرخه یخ زدایی کامل شد، کمپرسور و فن می توانند دوباره روشن شوند.[نیازمند منبع].دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان.

یخچال‌های بدون برفک، از جمله برخی از یخچال‌ها/فریزرهای اولیه که از صفحه سرد در قسمت یخچال خود به جای جریان هوا از بخش فریزر استفاده می‌کنند، معمولاً در طول یخ‌زدایی فن‌های یخچال خود را نمی‌بندند.دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان.

این به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا مواد غذایی را در قسمت اصلی یخچال بدون درپوش بگذارند و همچنین به مرطوب نگه داشتن سبزیجات کمک می‌کند. این روش همچنین به کاهش مصرف انرژی کمک می کند، زیرا یخچال بالاتر از نقطه انجماد است و می تواند هوای گرمتر از انجماد را از اواپراتور یا صفحه سرد عبور دهد تا به چرخه یخ زدایی کمک کند.[نیازمند منبع].دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان.


با ظهور کمپرسورهای اینورتر دیجیتال، مصرف انرژی حتی بیشتر از یک کمپرسور موتور القایی تک سرعته کاهش می‌یابد، و بنابراین سهم بسیار کمتری در راه انتشار گازهای گلخانه‌ای دارد.[34]

معکوس کننده

مصرف انرژی یک یخچال نیز به نوع تبرید انجام شده بستگی دارد. به عنوان مثال، یخچال های اینورتر نسبت به یخچال های معمولی غیر اینورتر انرژی کمتری مصرف می کنند. در یک یخچال اینورتر، کمپرسور به صورت مشروط بر اساس نیاز استفاده می شود. به عنوان مثال، یک یخچال اینورتر ممکن است در طول زمستان انرژی کمتری نسبت به تابستان مصرف کند. این به این دلیل است که کمپرسور برای مدت زمان کوتاه تری نسبت به تابستان ها کار می کند.[35]

علاوه بر این، مدل‌های جدیدتر یخچال‌های کمپرسور اینورتر، شرایط مختلف خارجی و داخلی را برای تنظیم سرعت کمپرسور در نظر می‌گیرند و در نتیجه سرمایش و مصرف انرژی را بهینه می‌کنند.دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان.

اکثر آنها از حداقل 4 سنسور استفاده می کنند که به تشخیص واریانس دمای خارجی، دمای داخلی به دلیل باز شدن درب یخچال یا نگهداری مواد غذایی جدید در داخل کمک می کند. رطوبت و الگوهای استفاده بسته به ورودی سنسور، کمپرسور سرعت خود را تنظیم می کند. به عنوان مثال، اگر در باز شود یا غذای جدید نگهداری شود،

سنسور افزایش دما را در داخل کابین تشخیص می‌دهد. و به کمپرسور سیگنال می‌دهد. تا سرعت خود را تا رسیدن به دمای از پیش تعیین‌شده افزایش دهد. پس از آن، کمپرسور با حداقل سرعت کار می کند تا فقط دمای داخلی را حفظ کند. کمپرسور معمولا بین 1200 تا 4500 دور در دقیقه کار می کند.دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان.

یخچال در یک فروشگاه روستایی

کمپرسورهای اینورتر نه تنها خنک کننده را بهینه می کنند، بلکه از نظر دوام و بهره وری انرژی نیز برتر هستند. از آنجایی که کمپرسور اینورتر هرگز خود را خاموش نمی کند و در عوض با سرعت های متفاوت کار می کند، فرسودگی و مصرف انرژی را به حداقل می رساند.

ال‌جی با کاهش نقاط اصطکاک در کمپرسور و در نتیجه معرفی کمپرسورهای اینورتر خطی، نقش مهمی در بهبود کمپرسورهای اینورتر آن گونه که می‌شناسیم ایفا کرد. به طور معمول، تمام یخچال های خانگی از یک درایو رفت و برگشتی استفاده می کنند که به پیستون متصل می شود.دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان.

اما در کمپرسور اینورتر خطی، پیستون که یک آهنربای دائمی است بین دو آهنربای الکتریکی معلق است. AC قطب های مغناطیسی آهنربای الکتریکی را تغییر می دهد. که منجر به فشار و کشش می شود. ال‌جی ادعا می‌کند که این امر به کاهش 32 درصدی مصرف انرژی و 25 درصدی نویز در مقایسه با کمپرسورهای معمولی کمک می‌کند.

فاکتور فرم


طراحی فیزیکی یخچال ها نیز نقش زیادی در بهره وری انرژی آن ایفا می کند. کارآمدترین فریزر سینه‌ای است، زیرا طراحی با بازشوی آن، همرفت را هنگام باز کردن درها به حداقل می‌رساند و میزان هوای مرطوب گرم ورودی به فریزر را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر، یخ‌پاش‌های داخلی باعث نشت گرمای بیشتری می‌شوند و به افزایش انرژی c کمک می‌کنند.دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان.

برای برقراری ارتباط با تکنسین های نمایندگی یخچاوان در تهران ضربه بزنید

.دلایل خراب شدن یخچال یخچاوان.

این مطلب را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *